نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند ظرفیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغال‌زایی و توسعه استفاده شود.
کد خبر: ۶۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 15 July 2018

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند ظرفیت‌های زیادی در بخش گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغال‌زایی و توسعه استفاده شود.

به گزارش تسنیم، حسن بهرام‌نیا در مراسم افتتاح پروژه تأمین روشنایی مسیر سراب گیان که با حضور معاون عمرانی استانداری همدان و مسئولان شهرستان در محل سراب گیان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر نگاه مسئولان استان معطوف به گردشگری است و با توجه به ظرفیت‌های زیادی که شهرستان نهاوند در زمینه گردشگری دارد و وجود سراب‌های مهمی مثل گیان و گاماسیاب در نهاوند مسئولان شهرستان باید تلاش کنند که از این فرصتی که در استان فراهم شده است در راستای اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان بهره ببرند.

وی تصریح کرد: سراب گیان از مهم‌ترین و زیباترین سراب‌های نهاوند و به عنوان نگین گردشگری شهرستان است و برای این‌که این سراب جایگاه واقعی خودش را در سطح استان و حتی کشور پیدا کند به کمک همه مسئولان نیاز داریم.

بهرام‌نیا افزود: در اجرای پروژه تأمین روشنایی مسیر سراب گیان توسط اداره برق نهاوند حرکت جهادی صورت گرفته است و جای تشکر ویژه از این اداره را دارد.

وی عنوان کرد: سراب گیان فقط یک منطقه گردشگری در سطح شهرستان و استان نیست بلکه این سراب یک منطقه گردشگری در سطح ملی محسوب می‌شود و هرروزه بیش از ۱۰۰ خانوار از اقصی نقاط کشور به این سراب می‌آیند و از همین روی باید همه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه ایجاد شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز زیرساخت‌هایی که در محل سراب گیان ایجاد شده است نتیجه همدلی و همراهی همه مسئولان شهرستان است و با این شرایط قطعاً افق روشنی پیش روی شهر و سراب گیان خواهد بود.

بهرام‌نیا تأکید کرد: استاندار محترم همدان نگاه ویژه‌ایی به بحث گردشگری دارند و در این زمینه هدفمند کار می‌کنند و به سراب‌های نهاوند تأکید ویژه دارند که امیدواریم با این نگاه ویژه استانی و شهرستانی به بحث گردشگری و همدلی و همراهی مسئولان شهرستان شاهد توسعه و رونق گردشگری در شهرستان نهاوند باشیم.

وی گفت: اعتبار لازم برای ساماندهی جاده نهاوند تا سراب گیان به طول ۱۷ و نیم کیلومتر تأمین شده است و این پروژه دو بار به مناقصه گذاشته شده است که به خاطر شرایط فعلی کشور و نوسانات قیمت‌ها تاکنون هیچ پیمانکاری در این مناقصه‌ها شرکت نکرده است.

بهرام‌نیا اظهار داشت: همچنین با دستور ویژه وزیر بهداشت و درمان و پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام دادم درمانگاه شهر گیان به صورت شبانه‌روزی خواهد شد و مشکلات این درمانگاه حل می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان و شهرستان نگاه ویژه‌ایی به شهر گیان و سراب‌های شهرستان دارند که ضرورت دارد با استفاده از این فرصت و همدلی در شهرستان زیرساخت‌های لازم را برای گردشگران در این سراب‌ها ایجاد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار