نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه امروز همه قوا، دولت و نمایندگان مجلس با هدایت‌ها و پشتوانه مقام معظم رهبری در تلاشند تا از مشکلات عبور کنیم گفت: برطرف کردن مشکلات فعلی کشور مستلزم وحدت و همبستگی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۶۲۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 14 July 2018

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه امروز همه قوا، دولت و نمایندگان مجلس با هدایت‌ها و پشتوانه مقام معظم رهبری در تلاشند تا از مشکلات عبور کنیم گفت: برطرف کردن مشکلات فعلی کشور مستلزم وحدت و همبستگی مردم و مسئولان است.

به گزارش تسنیم، محمد کاظمی در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی روستای کسب اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما در منطقه خشک واقع شده ضروری‌است که همه مردم با مصرف بهینه و درست مسئولان را در خدمت‌رسانی مطلوب یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم همه کمبود‌ها امروز این خدمات نظام جمهوری اسلامی به ثمر رسیده است، تصریح‌کرد: توجه ویژه به روستا‌ها و روستانشینان یکی از اولویت‌های اساسی دولت است که علی‌رغم همه کمبود‌ها انجام می‌شود و این امر در شهرستان ملایر مطلوب بوده است.

کاظمی با اشاره به مشکلات فعلی کشور و اینکه امروز همه قوا، دولت و نمایندگان مجلس با هدایت‌ها و پشتوانه مقام معظم رهبری در تلاشند که این گردنه صعب العبور را پشت سر بگذاریم تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات فعلی کشور مستلزم تلاش مجموعه مسئولان و همگرایی و همراهی مردم است.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های استقلال طلبانه نظام جمهوری اسلامی با مخالفت‌های بسیاری روبه‌رو بوده است گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان قسم‌خورده نظام توطئه‌های ریز و درشتی از جمله جنگ تحمیلی، حرکت‌های ضد انقلاب، دشمنی‌های منافقین و تحریم‌های ۱۲ ساله را علیه‌کشور ما در نظر گرفتن و امروز نیز رئیس جمهور بی‌سیاست آمریکا با خروجش از برجام کشور ما را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات فعلی کشور مستلزم وحدت و همبستگی مردم و مسئولان است اظهار داشت: اگر این غیرت و وفاداری مردم نبود قطعا کشور ما امروز با مشکلات اساسی‌تر روبه‌رو می‌شد.

وی ایجاد این مجتمع را حاصل پیگیری‌های مستمر نمایندگان شهرستان و همراهی مسئولان آبفای استان دانست و افزود: احداث مجتمع آبرسانی روستای کسب با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انجام شده است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه روستای کسب ملایر یکی از روستا‌های تولیدکننده و اشتغال‌زای شهرستان است تصریح کرد: بحث ایجاد تعاونی مستقل در راستای خرید شیر و اجرای فاز دوم بهسازی و طرح هادی این روستا و همچنین بحث تخصیص اعتبار برای لای روبی قنوات روستا توسط نمایندگان شهرستان پبگیری می‌شود.

وی افزود: امیدواریم علی‌رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان با همگرایی و وفاق ملت و مسئولان و هدایت‌های مقام‌معظم رهبری همانند دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی دیو مشکلات فعلی را پشت سر گذاشته و بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه با اقتدار مسیر توسعه و تعالی را در پیش گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار