همایش دهیاران بخش گل تپه در سالن جلسات بخشداری با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری همدان، بخشدار، مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران و دهیاران بخش برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 15 July 2018

همایش دهیاران بخش گل تپه در سالن جلسات بخشداری با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری همدان، بخشدار، مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران و دهیاران بخش برگزار شد.


به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، در این همایش پورمجاهد با اشاره به اهمیت و جایگاه دهیاری در روستاها لنوان کرد: دهیاران به عنوان مدیران ارشد اجرایی در روستاها باید اولویت را به فعالیت های اقتصادی بدهند ایجاد مشاغل خانگی و اجرای طرح های اشتغالزایی با توجه به وضعیت کشور یکی از اولویت های دهیاران باید باشد.

انقلاب عمرانی در دهیاری‌های بخش گل تپه
مدیرکل امور روستایی استانداری همدان با اشاره به تلاش دهیاران و مردم به صورت مشارکتی برای رفع محرومیت در منطقه تصریح کرد: ایجاد روحیه حل مشکلات و مشارکت مردم و جذب جوانان نخبه در دهیاری ها و به کارگیری فکر و اندیشه آنان در رشد و توسعه اجتماعی و اقتصادی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.


پورمجاهد اضافه کرد: ورود شرکت تعاونی دهیاران بخش گل تپه در فعالیتهای عمرانی و اقتصادی نقطه عطفی در توسعه این منطقه محروم می باشد تلاشهای شرکت تعاونی دهیاران بخش گل تپه به لحاظ انجام پروژه ها در سطح روستاها و اعداد و ارقام به گونه ای بود که به عنوان شرکت تعاونی برتر در سطح استان همدان شناخته شد.


✅دهقانی خواه بخشدار گل تپه نیز در این همایش اظهار کرد: فشارهای خارجی و داخلی توسط دشمنان نظام به گونه ای مردم را تحت فشار قرارداده است که فرصت طلبان از هر ابزاری جهت نیل به اهداف خود استفاده می کنند در این موقعیت باید همچون گذشته وحدت و انسجام و پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه کارها قرار داد.


بخشدار گل تپه گفت: دهیاران بایستی مغازه ها را در سطح روستا رصد کنند تا خدایی نکرده کسی قصد سواستفاده بر گرانی ها را نداشته باشدبه مسائل عمومی روستا توجه ویژه ای داشته باشید.


دهقانی خواه از دهیاران خواستار دریافت و استفاده از تسهیلات ۸ درصدی برای طرح های درآمدزابرای دهیاری ها شد.

✅روح الله اسفندیاری مدیر شرکت تعاونی دهیاران گل تپه نیز در پایان طی گزارش عملکردی بیان کرد:


☑ تملک , تعریض , بازگشایی و روانسازی معابر : 700 هزار متر مربع.


☑ زیر سازی معابر 350 هزار متر مربع


☑ جدولگذاری معابر : 52 هزار متر طول که این رقم تا قبل از دولت فعلی در کل سطح بخش کمتر از 10 هزار متر طول بوده است.


☑ احداث کانال انتقال آبهای مسیل محدوده روستا 6هزار و 300 متر مربع .


☑ آسفالت معابر داخل روستاها تا ابتدای سال جاری : 160 هزار متر مربع در 19 روستا و عقد قرار داد جدید در 17 روستا که این رقم تا قبل از دولت تدبیر و امید فقط در 5 روستا از مجموع 46 روستای بخش گل تپه اجرا شده بود.


☑ ساماندهی شبکه برق و مخابرات: بیش از 600 مورد .


☑احداث پل و دال های بتنی در مسیل های واقع شده در معابر و پل های فلزی : 4هزار و 700 متر مربع .


☑ ساماندهی گورستان و احداث غسالخانه در 15 روستا.


☑ احداث ساختمان دهیاری و تخصیص ماشین آلاتخدماتی , عمرانی و آتش نشانی 7 دستگاه .


☑ تهیه و جانمایی مبلمان ورزشی و تفریحی در 3روستا .


☑ جمع آوری و دفن بهداشتی زباله در 42 روستا از 46 روستا از جمله فعالیتهای عمرانی و انجام پروژه هایی است که توسط شرکت تعاونی در سطح روستاهای بخش انجام گرفته است.

درپایان مدیرکل امور روستایی استانداری همدان به همراه بخشدار و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران از روستاهای علیصدر، سراب، خواجه کندی، کلب حصاری،عظیم دره، حسن تیمور، آقچه قیه بازدید نمود و از نزدیک زیرساختها و مشکلات موحود در روستاها را بررسی و دستورات پیگیری موارد را صادر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار