رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برنامه ریزی برای اجرای ۱۵ گفتمان دینی ویژه دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 11 July 2018
 رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برنامه ریزی برای اجرای ۱۵ گفتمان دینی ویژه دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های دهه کرامت، گفت: یکی از تأثیرگذارترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف در مدارس، محافل دینی و دانشگاه‌ها است که موجب تقویت تفکرات مذهبی در مخاطبان می‌شود.

وی بابیان اینکه جامعه ما به‌ویژه جامعه علمی به شدت نیازمند تقویت تفکرات دینی است، گفت: دهه کرامت فرصت بسیار خوبی برای تبیین ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و عاطفی فرهنگ رضوی در جامعه و به‌ویژه گروه‌های هدف است.

وی افزود: طی هماهنگی معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، واحد فرهنگی این اداره آمادگی دارد طی دهه کرامت بیش از ۱۵ گفتمان دینی در شهر‌های نهاوند، برزول، فیروزان، گیان و همچنین و مراکز دهستان‌های هفتگانه این شهرستان برگزار کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: طی چند دهه گذشته برنامه‌های فرهنگی و در خور توجه فراوانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی طراحی، مدیریت و اجرا شده، اما به جرأت می‌توان گفت: طرح گفتمان‌های دینی یکی از طرح‌های استثنایی و مؤثری است که اجرای آن به این شکل و محتوا، تا حد زیادی باعث افزایش خودباوری و کاهش خطا‌های فکری و عقیدتی نسل جوان شده است.

اعزام ۸۵ مبلغ دینی در دهه کرامت به مساجد نهاوند

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: در راستای گرامیداشت دهه کرامت ۸۵ نفر از مبلغین و مبلغات به مساجد و هیئات مذهبی نهاوند اعزام می‌شوند.

علی ترکاشوند بیان داشت: ۶۳ نفر از مبلغین و ۲۲ نفر از مبلغات حوزوی تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف شهرستان نهاوند به مدت ۱۰ روز فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه استانی ۱۳ مناسبت مختلف ملی و مذهبی در سامانه «سجام» تعریف شده که روحانیون با ثبت در
خواست در این سامانه نسبت به انجام فعالیت تبلیغی در مناطق مختلف این شهرستان و سرانجام ثبت گزارش اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار