رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۷ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 11 July 2018

 رئیس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع ۷ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی عنوان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۱ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: روز هفدهم تیرماه شهروندان همدانی ۴۲۸ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شده، ۳۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی بوده، ۱۵۰ تماس اشتباه صورت گرفته و متاسفانه ۲۳۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۱ مورد آتش سوزی شامل حریق چوب بریدر روستای گراچقا، ۲ مورد حریق خودرو در شهرک مدنی و بلوار کولاب، انفجار گاز در اسلامشهر و ۷ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم، هنرستان، سرگذز، پشت اتکا، شهرک فرهنگیان، باغ ایرانی و متخصصین بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در بلوار نجفی، ۲ مورد عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در امامزاده عبدالله و شهرک الوند و ۴ مورد مهار حیوانات در صدف، خیابان بوعلی، شورین و خیابان آزاد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی گفت: تعداد ۲ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار