میثم ناصر نژاد
کد خبر: ۶۲۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 10 July 2018
️هنوز مدیرعامل پاسی‌ها بر صندلی اتاق مدیریت خود تکیه نزده که پرونده شکایات مالی طلبکاران به این باشگاه سرازیر شده است.

گویا مدیرعامل جوان نسبت به این اوضاع شاکی شده و قصد ورود به باشگاه را ندارد.

البته او امتیاز لیگ دویی را خریداری کرده که می‌تواند نامش پاس نباشد چرا که پاس خودش در لیگ سه حضور داشته و امتیاز این تیم سقوط کرده هم پابرجاست.

مدیرعامل جوان پیشتر اعلام کرده بود که در شرایطی حاضر به تیمداری در لیگ دو است که بدهی‌ها ارتباطی با او نداشته باشد و حتی صورتجلسه‌ای را با تربیت بدنی و استانداری نیز منعقد کرد، اما اطلاع نداشت که فدراسیون کاری با این صورتجلسات داخلی ندارد و صرفا باشگاه را می‌شناسد!

حالا عظیمی مانده و بدهی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیونی شناسایی شده که از قبال شکایات رسمی تا این لحظه این میزان بدهی مشخص شده و هنوز هستند افرادی که فعلا شکایت نکرده باشند!

تیم پاس براساس توافق قبلی باید ۳۰ درصد از میزان بدهی‌های سال گذشته را امسال و قبل از شروع فصل تسویه کند که به عبارتی باید یک میلیارد و خرده‌ای از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون بدهی پرداخت شود!

از سوی دیگر امسال هم قطعا درصدی تسویه برای پاس تعیین می‌شود که باید قبل از صدور کارت بازیکنان و کادر فنی اش پرداخت شود.

حالا بگردید دنبال پرتقال فروش را!

خرید امتیاز هر چقدر خوشایند و میمون بود، اما این بدهی‌های سرسام آور تلخ و گزنده است.

پاس حالا برای حضور رسمی در بازار نقل و انتقالات لیگ ۲ باید یک میلیارد و خرده‌ای از بدهی‌ها را تسویه کند در غیر اینصورت حق ثبت قرارداد ندارد!

عظیمی در یک صورت می‌تواند از این مشکل خارج شود و اینکه امتیاز لیگ دو خریداری شده را با نامی دیگر شرکت دهد و پاس همانی باشد که اکنون در لیگ سه است.

حالا با این وضعیت هم باشگاه شهرداری تبریز راضی شده در قبال دریافت امتیاز لیگ دو پاس به همراه دو میلیارد تومان امتیاز لیگ یکی خود را جابجا کند! 
 
نویسنده: میثم ناصر نژاد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار