کد خبر: ۶۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 03 July 2018
یک سال پیش عباس صوفی برای رباست هیئت فوتبال همدان کاندید شد و با شعار فوتبال رایگان برای رده‌های سنی پایه وارد میدان شد و روسای هیئت فوتبال، مدیران و بازیکنان فوتبال استان با شنیدن حرف‌های عباس صوفی که تمام حرف هایش در خصوص مشکلات مالی تیم‌های پایه و رفع این مشکل و رایگان کردن مسابقات پایه بود همه رای خود را به عباس صوفی دادند.

عباس صوفی هم با رای خانواده فوتبال جای محمد عیوقیان را گرفت و کار خود را شروع کرد.

صوفی سال اول وعده خود را عملی کرد و مسابقات را رایگان برگزار کرد البته تمام هزینه‌های جانبی همچون اجاره زمین، اورژانس، نیروی انتظامی و تغذیه داوران باز بر عهده باشگاه‌ها بود و تیم‌ها فقط هزینه داوری را پرداخت نمی‌کردند و هیئت فوتبال فقط هزینه داوران و عوامل اجرایی را پرداخت کرد. 

اما به یک باره در سال ۹۷ وفتی مدیران باشگاه‌ها در جلسه هیئت فوتبال حاضر شدند متوجه شدند که در سال جدید فوتبال پایه دیگر رایگان نیست و حرف عباس صوفی فقط یک شعار تبلیغاتی بوده و در سال جدید جز پرداخت ودیعه باید هر بازی هم ۶۰۰ هزار تومان به حساب هیئت فوتبال استان واریز کنند .

عباس صوفی در این خصوص اظهار داشت:چون اداره ورزش در امر برگزاری مسابقات پایه به صورت رایگان هیچ حمایتی از هیت فوتبال نکرد ما هم مجبور شدیم در سال جدید مسابقات را با هزینه برگزار کنیم.

با این تصمیم عباس صوفی ریاست هیئت فوتبال استان مربیان تیم‌های پایه استان هم تصمیم گرفتند که در مسابقات شرکت نکنند.

با این تصمیم باشگاه‌ها و کنار کشیدن آن‌ها فوتبال پایه همدان دوباره با حضور چند تیم دولتی مانند شهرداری و پاس برگزار خواهد شد و دوباره فوتبال همدان تعطیل خواهد شد.

لازم به ذکر است، عواقب این تعطیلی و نابود شدن استعداد‌های فوتبال استان بر گردن مسولین هیئت فوتبال استان همدان خواهد بود.

مربیان و روسای هیت‌های فوتبال استان از عباس صوفی ریاست هیئت فوتبال استان از عباس صوفی ریاست هیئنت فوتبال استان انتظار دارند که به وعده انتخاباتی خود عمل کند و تا اتمام دوره چهار ساله ریاستش مسبقات پایه را رایگان برگزار کند.
 
نویسنده: کوروش قپانوری خبرنگار ورزشی از نهاوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار