امام جمعه ملایر:
امام جمعه ملایر گفت: تنها راهبرد مقابله با تحریم‌های دشمنان و برون رفت از مسایل و مشکلات کنونی کشور، برجام داخلی یعنی برنامه جامع اقدام مشترک قوای سه گانه و مردم است.
کد خبر: ۶۲۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 30 June 2018
امام جمعه ملایر گفت: تنها راهبرد مقابله با تحریم‌های دشمنان و برون رفت از مسایل و مشکلات کنونی کشور، برجام داخلی یعنی برنامه جامع اقدام مشترک قوای سه گانه و مردم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ما چه مشترکاتی با دشمنان داریم که بخواهیم برجام بگذاریم، مشترکات ما در داخل بین قوای سه گانه، مردم و مسئولان است.

وی قوه قضائیه، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور را سه خاکریز مهم دستگاه قضایی کشور عنوان کرد و افزود: با وجود این سه خاکریز مهم نباید امروز شاهد فساد اقتصادی در کشور باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: قوه قضائیه با وجود این سه خاکریز می‌تواند در مقابل مفسدان اقتصادی بایستد و امنیت اقتصادی در کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: امروز دشمنان از ایجاد ناامنی در بازار سوء استفاده می‌کنند و اخلالگران را در بین مردم هدایت می‌کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون که تیر آمریکا پس از خروج از برجام و نبود پاسخ مثبت از سوی ایران برای مذاکره مجدد به سنگ خورده و رئیس جمهوری نیز با صحبت‌های اخیر خود آب سردی به دست آن‌ها ریخت، باید مراقب توطئه‌های بعدی آنان باشیم.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که مردم و بازاریان تنها خواستار ثبات قیمت‌ها هستند.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه مجلس خواستار ترمیم تیم اقتصادی دولت است، گفت: به همین منظور دولت سعی در ترمیم تیم اقتصادی خود دارد که باید از فعالان اقتصادی جوان، کارآمد، متعهد و متخصص استفاده کند تا در اسرع وقت شاهد تحولی در عرصه اقتصادی کشور باشیم.

حجت الاسلام برقراری همچنین به ارسال پیام تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب به بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره و بیان کرد: تیم ملی ایران با وجود اینکه در دو بازی اخیر خود برنده نشد، اما از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

وی ادامه داد: اگر تیم اقتصادی و سیاسی کشور نیز همانند تیم ملی فوتبال از جان و دل برای حل مشکلات مایه بگذارند، رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم از آن‌ها تشکر می‌کنند.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: تیم اقتصادی تنها منحصر به دولت نیست، بلکه قوای سه گانه و مردم نیز باید تلاش کنند تا از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شیهد دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: حادثه هفتم تیرماه به دنبال نافرجام ماندن ترور رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد و خداوند در ۶ تیر رهبر معظم انقلاب را برای ملت ایران حفظ کرد.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه به واسطه رهبری قدرتمندانه، عالمانه و با بصیرت رهبر معظم انقلاب تاکنون از فراز و نشیب‌های زیادی عبور کرده ایم، خاطرنشان کرد: این فرار و نشیب‌ها باید برای همه مسئولان و مردم درس عبرت باشد و همواره از رهنمود‌ها و فرمایشات معظم له اطاعت کنیم.

وی همچنین به فرا رسیدن ۱۰ تیر روز صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم صنعت غیرنفتی را احیا کنیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه یک روز برای اداره کشور باید چاه‌های نفت را ببندیم، لازمه آن غنا بخشیدن به صنایع و معادن است.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: خام فروشی محصولات صنعتی و معدنی به کشور آسیب می‌زند و به عنوان تولید ناخالص ملی باید از صنایع و معادن حفاظت کنیم تا کشور به رشد و بالندگی برسد و بتوانیم در مقابل تحریم‌ها بایستیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار