رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه همدان گفت: پاسخگویی به مشترکان درزمینهٔ رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان فعال است و مشترکین محترم تلفن ثابت به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند شماره تلفن خرابی خود را از طریق تماس با این سامانه اعلام کنند.
کد خبر: ۶۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 26 June 2018
رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه همدان گفت: پاسخگویی به مشترکان درزمینهٔ رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان فعال است و مشترکین محترم تلفن ثابت به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند شماره تلفن خرابی خود را از طریق تماس با این سامانه اعلام کنند.
 
به گزارش تابناک همدان؛ حسن‌پور گفت: برای اعلام خرابی تلفن بهتر است با تلفن همراه با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند به این دلیل که کارشناسان مخابرات برای هماهنگی‌های لازم با همان شماره تماس می‌گیرند لازم به ذکر است آن دسته از مشترکینی که با شماره تلفن همراه سایر اپراتور‌ها بخواهند با این سامانه تماس بگیرند باید کد استان (۰۸۱) را به شماره سامانه اضافه کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.

وی بابیان اینکه رفع خرابی سیم‌کشی داخل ساختمان وظیفه شرکت مخابرات نیست گفت: درصورتی‌که خرابی تلفن بعد از گذشت ۲۴ ساعت رفع نشد مشترکین می‌توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه همدان تماس حاصل نمایند.

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه همدان در ادامه با اشاره به خدمات سامانه ۱۱۸ افزود: مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری کد مخابراتی هر استان و سپس شماره‌گیری ۸ رقمی عدد ۳ با سامانه ۱۱۸ استان موردنظر خود ارتباط برقرار کنند.

ایشان در پایان گفت: در سامانه ۱۱۸ استان تهران، همه اطلاعات مشترکین تلفن ثابت استان‌های کشور موجود است، ولی اطلاعات موجود در سامانه‌های ۱۱۸ استان‌ها تنها شماره‌های مربوط به منطقه تحت پوشش خود موجود است که از طریق سایت‌های آن‌ها قابل‌دسترسی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مجید خویشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
سلام من اهل روستای شریف اباد نهاوند م الان دو ماهه خطوط تلفن روستای ما خرابه وکسی پاسخ گو نیست روستای ما هزار ودویست نفر جمعیت داره. سیم کشی نامناسب و قطع پی در پی سیمها معضل همیشگی بود که الان خرابی فیبر نوری زیر زمین هم بهش اضافه شده. از ۲۰۲۰هم تماس گرفتن که ـadsl مون رو جمع کنن. ایا کسی هست که اهمیت بده؟
سید ایرج هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
الان دو روز تلفن متزل ما قطع از کجا پیگیر بشیم یک شماره به ما دادن هرچه زنگ می زنیم کیب حوابگو نیست
مدیر پایگاه سلام و احترام
اگر کسی با ۲۰۱۱۷با تلفن همراهش تماس بگیره با ثبت تلفن ثابت و همراه خود همکاران با آنها تماس می گیرند و مشکل را بررسی می کنند.

در استان سامانه ۲۰۱۱۷وجوددارد و اپراتور پاسخگو ندارد بلکه شماره تلفن همراه تماس گیرنده را ثبت کرده و کارشناسان مخابرات با آنها تماس گرفته و مشکل رفع خرابی را پیگیری می کنند.

پاسخ مدیر روابط عمومی مخابرات استان
اصلان احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
یک هفته به خرابی تلفن 20117 زنگ زدم مشخصات ثبت کردم اقدامی نشده جواب ندادند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار