سیزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 26 June 2018

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.


به گزارش تابناک همدان؛ در این نمایشگاه تعداد ۷۰ واحد از شهر‌های همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نائین، شیراز و اراک محصولات خود را در سه سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه و در مساحتی بالغ‌بر ۵۰۰۰ مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

محصولات این شرکت‌کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش‌های نفیس تبریز، فرش افشار و بیجار، فرش اصفهان و نائین، گزل بافت قشقایی، انواع فرش‌های بختیاری و یلمه، اراک، ساروق و همچنین انواع گلیم و جاجیم و پادری و زیرانداز می‌شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره‌ی وسیعی را شامل می‌شود.

گوناگونی محصولات به نمایش گذاشته‌شده در این نمایشگاه و تعداد فراوان استان‌های شرکت‌کننده، سبب گشته است که نمایشگاه فرش دستباف همدان از جایگاه خوب و مناسبی در سطح کشور برخوردار باشد و هرسال مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کند.

در ایام برپایی این نمایشگاه و با همکاری اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، میز تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش کشور و همچنین گردهمایی تولیدکنندگان فرش دستباف استان همدان با صادرکنندگان و بازرگانان کشور نیز برگزار خواهد گشت. از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه می‌توان به برگزاری پنجمین مسابقه بزرگ قالی‌بافی اشاره نمود.
مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز یک‌شنبه ۱۰ تیرماه با حضور مسئولین مرتبط استانی برگزار خواهد شد.
ساعت بازدید از نمایشگاه همه‌روزه ۱۶ تا ۲۲ و در روز جمعه ۱۰ تا ۲۲ است.
 
 
برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار