مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: ظرفیت مرکز اقامتی گردشگری استان همدان با افتتاح هتل‌های در دست ساخت ۳ برابر می‌شود و در حال حاضر ۲۲ مورد تأسیسات گردشگری نیز در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۲۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 26 June 2018

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: ظرفیت مرکز اقامتی گردشگری استان همدان با افتتاح هتل‌های در دست ساخت ۳ برابر می‌شود و در حال حاضر ۲۲ مورد تأسیسات گردشگری نیز دردست احداث است.

به گزارش تابناک همدان، علی مالمیر در جلسه برنامه ریزی رویداد «همدان ۲۰۱۸» بابیان توضیحاتی در رابطه با اجلاس مجمع گفتگوی کشور‌های آسیایی و تاریخچه تشکیل آن بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در فرصت پیش آمده برای همدان تاکید کرد.

وی گفت: برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان همدان بهره برداری از چنین فرصتی ضروری خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به افتتاح مجتمع‌های اقامتی در حال ساخت در همدان طی هفته‌های آینده گفت: هم زمان با رویداد جهانی گردشگری در همدان افتتاح این مجتمع‌ها ظرفیت اقامتی استان همدان را ۳ تا ۳.۵ برابر افزایش خواهد داد.

علی مالمیر با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ مورد تأسیسات گردشگری در استان همدان در حال ساخت است، افزود: موافقت اصولی ساخت این مجموعه‌ها صادر شده و اکنون در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

وی با بیان اینکه این مجتمع‌ها از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مراکز اقامتی هستند، ادامه داد: از بین این مجموعه‌ها ۳ هتل طی تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ابراز امیدواری کرد: پروژه‌های دیگری که در حوزه گردشگری در حال ساخت هستند، تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

مالمیر ادامه داد: افتتاح هتل کم ستاره و افتتاح کمپ‌های اقامتی ارزان‌قیمت از جمله ظرفیت‌هایی هستند که پاسخگوی نیاز اقشار مختلف خواهند بود.

وی با بیان اهمیت رویداد‌های مرتبط با همدان ۲۰۱۸ به ذکر رویداد‌های بین المللی برنامه ریزی شده با محوریت همدان ۲۰۱۸ پرداخت و بر نقش اقتصادی این رویداد‌ها در تکاپوی ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار