آیین مهر تندرستی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، فرماندار و مدیران و روسای ادارات شهرستان کبودراهنگ در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا علیه السلام برگزار و یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف به این مرکز با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد.
کد خبر: ۶۲۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 26 June 2018

یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف شهرستان کبودراهنگ به بیمارستان امام رضا(ع) با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، در مراسمی که با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، فرماندار و مدیران و روسای ادارات شهرستان کبودراهنگ در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا علیه السلام در اجرای طرح مهر تندرستی برگزار و یک دستگاه دیالیز توسط اوقاف کبودراهنگ به این مرکز با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کلیوی اهدا شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در شهرستان کبودراهنگ ضمن تفال به قرآن یاد ونام شهدای دولت در هفت تیر را گرامی داشت وبه اهمیت کارخیر وماندگار درجامعه اشاره کرد.


مدیر کل اوقاف و امورخیریه همدان از استمرار طرح مهرتندرستی در سطح استان و سوابق اجرای این طرح در سایر شهرستانهای استان خبر داد و گفت: کمک 700 میلیون ریالی سازمان در قالب تهیه و اهدای دستگاه همودیالیز با مارک فرزینوس را ازمحل موقوفات این سازمان است.

حجت الاسلام محمد کاروند با اشاره به موقوفات واقف بزرگ مرحوم امیرنظام و محرومیت خاص منطقه و تعدد زیاد بیماران و روستاهای مرتبط، افزود: در تحقق و استقرار دستگاه تشخیصی سی تی اسکن با مشارکت دانشگاه و حوزه خیرین سلامت و ضمن الگو پذیری از سیاستهای کلان دولت در کاهش درد و آلام بیماران و مراجعان مراکز درمانی، ازهیچ کمک و مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.

لازم بذکراست مرکز خیر ساز دیالیز کبودراهنگ با 9 تخت فعال و سه شیفت کاری روزانه با 10پرسنل تخصصی پزشک وپرستار به تعداد 45 نفربیماردیالیزی این شهرستان وبیماران سرپایی ومسافران منطقه ارائه خدات می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار