نماینده مردم همدان در مجلس گفت: رویداد گردشگری ۲۰۱۸، فرصتی مناسب برای معرفی همدان در سطح بین‌المللی‌است
کد خبر: ۶۲۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 24 June 2018

نماینده مردم همدان در مجلس گفت:رویداد گردشگری ۲۰۱۸، فرصتی مناسب برای معرفی همدان در سطح بین‌المللی‌است

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین افتتاحیه هیجدهمین دوره مدرسه  فوتبال شهرداری همدان با ابراز خشنودی از حضور در جمع نونهالان و نوجوانان اظهار  داشت: در دنیای امروز سرمایه‌ها و سرمایه گذاری‌ها به سمت نونهالان و نوجوانان  سوق داده شده است.

وی افزود: در کشور‌های توسعه یافته خانواده‌ها به چشم سرمایه به فرزندان خود نگاه  می‌کنند و از همان بدو تولد بر روی دانشمند شدن، ورزشکار شدن یا صنعتگر شدن  آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

حاجی بابایی با اشاره به این که هر اندازه بر روی کودکان و فرزندان خود سرمایه گذاری کنید به همان اندازه برداشت خواهید کرد، گفت: بزرگترین و پرسودترین سرمایه گذاری در دنیا سرمایه گذاری بر روی فرزندان است.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت تیم‌های پاس و شهرداری همدان برای پرورش فوتبالیست‌های مطرح استفاده کرد که تشکیل مدرسه فوتبال شهرداری همدان به همین منظور است.

حاجی بابایی با تشکر از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی شهرداری همدان تاکید کرد: امروز همدان از ۳ ظرفیت بزرگ کلانشهر بودن و پایتخت تاریخ وتمدن بودن کشور و پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ بهره می‌برد که این ظرفیت‌ها فرصت مناسبی است تا همدان خود را در سطح کشور و جهان معرفی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار