فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به جایگاه تکریم ارباب رجوع گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و سهولت در انجام کار‌ها در بخش گل تپه که فاصله زیادی با مرکز شهرستان دارد در هفته یک روز روسای ادارات با حضور در بخش، مشکلات مراجعین را بررسی و مرتفع می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 25 June 2018
فرماندار شهرستان کبودراهنگ در همایش شوراها و دهیاران بخش گل تپه با اشاره به جایگاه تکریم ارباب رجوع گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و سهولت در انجام کار‌ها در بخش گل تپه که فاصله زیادی با مرکز شهرستان دارد در هفته یک روز روسای ادارات با حضور در بخش، مشکلات مراجعین را بررسی و مرتفع می‌کنند.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، حجت اله مهدوی با اشاره به اعتبارات عمرانی از شورا‌ها و دهیاران خواست تا با تعامل وهمکاری مسئولین در راستای توسعه و آبادنی روستا‌ها و شهر تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: امسال ۳۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای پروژه‌های عمرانی کبودراهنگ اختصاص یافته است.

فرماندار کبودراهنگ در همایش شورا‌ها و دهیاران بخش گل تپه گفت: این میزان اعتبار برای ۲۳۲ پروژه عمرانی از سه محل توازن، ۳ درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی اختصاص یافته است

 مهدوی با اشاره به اعتبارات عمرانی از شورا‌ها و دهیاران خواست تا با تعامل و همکاری مسئولین در راستای توسعه و آبادنی روستا‌ها و شهر تلاش کنند.

وی خاطر نشان ساخت: پروژه‌هایی که ماهیت اشتغال زایی داشته باشند در الویت کاری قراردارند که بخشداران و شورا‌های و دهیاران باید برای تحقق این امر مهم ما را یاری دهند.

مهدوی با اشاره به ساخت وساز‌های خارج از محدوده گفت:دهیاران باید برای صدور مجوز احداث از ادارات خدمات رسان استعلام و نسبت به صدور مجوز اقدام نمایند.

فرماندار در ادامه افزود: گل تپه یک بخش استراتژیک است به خاطر دارا بودن رادار سوباشی که حافظ امنیت آسمان‌های غرب کشور و غار شکفت انگیز علیصدر به عنوان بزرگترین غارآبی جهان در این بخش میباشد.

بخشدار گل تپه نیز با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این بخش گفت:: تمامی روستا‌های بخش گل تپه از نعمت گاز و آسفالت راه روستایی بهره‌مند شده اند و در راستای بهسازی روستا‌ها تاکنون در ۴۵ روستا عملیات تخریب و آواربرداری انجام شده است.

در ادامه دهیاران و شورا‌های اسلامی خواستار تخصیص بخشی از درآمد غار علیصدر برای توسعه و آبادانی بیشتر این بخش / جابجایی تیر‌های برق / تعیین تکلیف مسکن مهر / ادامه بهسازی روستا‌ها / فراهم کردن فضا‌های ورزشی برای بانوان و تامین آب شرب روستا‌ها شدند
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار