فرماندار نهاوند به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرگیان بازدید میدانی از سراب گیان بعمل آورد که و ضعیت بهداشت، خدمات تفریحی -رفاهی، سکو‌ها، آب شرب و روشنایی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 23 June 2018
فرماندار نهاوند به همراه شهردار وشورای اسلامی شهرگیان بازدیدی میدانی از سراب

شهرداری نهاوند مکلف به رفع کمبود‌های سرابگیان بعمل آورد واز نزدیک و ضعیت بهداشت، خدمات تفریحی -رفاهی، سکو‌ها، آب شرب و روشنایی آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، مراد ناصری گفت:سراب گیان از نظر طبیعت یک بهشت کم

 نظیر در غرب کشور است وگردشگران بسیاری را می‌تواند جذب کند لذا باید زیر ساخت‌های مناسب را برای رفاه گردشگران و مس

افران فراهم شود.

ناصری در ادامه شهرداری گیان را موظف کرد خدمات بیشتری به گردشگران ارائه  نماید و زیرساخت‌های مناسب برای رفع کمبود‌های سراب را فراهم کند وبه صورت  ماهانه اقدامات خود را به فرماندار گزارش نماید.
 
ناصری تصریح کرد: از این پس بازدید‌های ثابتی به صورت ماهانه از وضعیت خدمات  رسانی و ساماندهی سراب‌ها را در دستور کارخود قرار خواهم داد.

وی افزود با مشارکت شهرداری گیان مبلغ یک میلیاردتومان برای ارائه خدمات بهتر و   رفع کمبود‌ها به سراب گیان اختصاص خواهیم داد.

ناصری همچنین تاکید کرد قبل از تشکیل کمیته برنامه ریزی از همه سراب‌ها بازدید خواهم داشت وبرای توسعه گردشگری شهرستان و فراهم نمودن بخشی از امکانات و زیرساخت‌های سراب‌ها از محل اعتبارات عمرانی، بودجه‌ای در نظر خواهم گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار