مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش‎سوزی محوطه تپه تاریخی هگمتانه با حضور به موقع ۱۰ آتش نشان خاموش شد.
کد خبر: ۶۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 23 June 2018
 مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش‎سوزی محوطه تپه تاریخی هگمتانه با حضور به موقع ۱۰ آتش نشان خاموش شد.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه پوشش خشک گیاهی و علف‌های هرز در تپه هگمتانه آتش‌سوزی در این محدوده را رقم زد، گفت: به محض دریافت خبر، اکیپی از عوامل آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

بیاناتی با بیان اینکه آتش‌سوزی علف‌های هرز و پوشش خشک گیاهی در منطقه در این موقع از سال امری عادی است، افزود: گستره این آتش‌سوزی وسیع بود، اما مشکل خاصی ایجاد نکرده است.

وی بابیان اینکه وقوع حریق ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به مرکز ۱۲۵ همدان گزارش شد و ۳ دقیقه بعد ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند، گفت: آتش نشانان تا دقایقی قبل مشغول اطفای حریق بودند.

وی با بیان اینکه ۳ اکیپ شامل دو اکیپ عملیاتی و یک اکیپ فرماندهی از ایستگاه مرکزی آتش نشانی همدان در محل وقوع حریق حاضر شدند، گفت: ۱۰ آتش نشان عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

بیاناتی با بیان اینکه حریق در ضلع غربی تپه هگمتانه صورت گرفته بود، افزود: نظر اولیه کارشناسان نشان دهنده آن است که حریق بر اثر بی احتیاطی عابران و انداختن ته سیگار یا هر وسیله مشتعل دیگری رخ داده و عمدی یا سهوی بودن آن فعلا مشخص نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار