نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به توقف چند ساله پروژه بیمارستان اکباتان همدان، گفت: این پروژه در دو سال اخیر سرعت خوبی گرفته است که با تکمیل و تجهیز لازم، این بیمارستان امسال به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۶۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 20 June 2018
نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به توقف چند ساله پروژه بیمارستان اکباتان همدان، گفت: این پروژه در دو سال اخیر سرعت خوبی گرفته است که با تکمیل و تجهیز لازم، این بیمارستان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر بهداشت، اظهار داشت: در این جلسه ضمن بررسی برنامه‌ها و ظرفیت‌های حوزه بهداشت و درمان و علوم پزشکی همدان، توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان در تراز دانشگاه‌های بین المللی علوم پزشکی مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تجهیز و توسعه دانشگاه، به منظور تحقق این هدف در دستور کار وزارت بهداشت و مدیران استان قرار گیرد.

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) در همدان احداث می‌شود

وی به آغاز احداث پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) که از پروژه‌های ملی مصوب سال ۱۳۸۷ بوده و به دلائلی حذف شده بود، اشاره کرد و گفت: با احیای این پروژه ملی به زودی بیمارستان هزار تختخوابی امام خمینی (ره) همدان در محل باغ میوه شهرداری کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح بیمارستان اکباتان همدان در سال جاری

حاجی بابایی به پروژه بیمارستان اکباتان مصوبه سال ۱۳۸۷ نیز اشاره کرد و گفت: بعداز توقف چند ساله این پروژه، خوشبختانه در دو سال اخیر سرعت خوبی گرفته است که در این جلسه مقرر گردید، با تکمیل و تجهیز لازم، این بیمارستان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم همدان در مجلس احداث ده درمانگاه تخصصی در همدان و فامنین را از دستاورد‌های سفر دکتر هاشمی به همدان و مورد تاکید در این نشست مطرح کرد و افزود: علاوه بر این، شبانه روزی شدن درمانگاه‌های قهاوند، جورقان و مریانج نیز در دستور کار قرار گرفت.

ایجاد مرکز دیالیز در شهرستان فامنین

وی گفت: بنابر قول مساعد وزیر در سفر به فامنین، مصوبات سفر فوق در جلسه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد ضمن تکمیل و اختصاص تجهیزات تخصصی و آمبولانس و نیروی انسانی متخصص به بیمارستان فامنین، مرکز دیالیز این شهرستان نیز ایجاد شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه مرکز سرطان همدان با مشارکت خیرین در حال احداث و تجهیز است، گفت: این مرکز در راستای مطالعات علمی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان در اسرع وقت به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار