نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دی ماه سال ۹۵ به ملایر گفت: در نشست مجمع نمایندگان و استاندار همدان با وزیر بهداشت و درمان با ایجاد مرکز آنژیوگرافی و ورود تجهیزات قلبی و عروقی به ملایر موافقت شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 20 June 2018
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دی ماه سال ۹۵ به ملایر گفت: در نشست مجمع نمایندگان و استاندار همدان با وزیر بهداشت و درمان با ایجاد مرکز آنژیوگرافی و ورود تجهیزات قلبی و عروقی به ملایر موافقت شد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام احد آزادیخواه اظهار داشت: احداث بیمارستان جدید، مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی، توجه جدی به درمانگاه‌های ازندریان، جوکار، علی آباد و سامن و اعزام پزشک فوق تخصص به شهرستان از مطالبات جدی مردم ملایر است.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت با احداث مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی ملایر و اختصاص پزشک فوق تخصص به این شهر موافقت و تاکید کرد تمامی امکانات بهداشتی، درمانی و تشخیصی باید در ملایر مستقر شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه ایجاد مرکز آنژیوگرافی از مطالبات جدی مردم و قول‌های مساعد وزیر بهداشت در سفر به ملایر بوده است، گفت: ایجاد این مرکز از ضروریات شهرستان بود که وزیر بهداشت بر ایجاد این مرکز تاکید کرد.

آزادیخواه از دیگر مطالبات نمایندگان ملایر توجه جدی به ارتقای مراکز درمانی، شهر‌های سامن، جوکار و ازندیان بیان کرد و از اتمام نقشه بیمارستان محلی شهر ازندریان با زیربنای ۱۹۰۰ متر خبر داد.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملایر هم اکنون در حوزه بهداشت، درمان و سلامت رشد چشمگیری داشته، نبود پزشکان متخصص در رشته‌های مغز و اعصاب، ارتوپد، گوش و حلق و بینی و نبود پزشکان متخصص با توجه به وجود سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی در بیمارستان‌های این شهر افزود: وزیر بهداشت و درمان بر اعزام پزشکان متخصص به ملایر تاکید و موافقت کرد.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه دستور احداث مرکز آنژیوگرافی، بیمارستان ملایر و اعزام پزشک متخصص در رشته‌های مورد نیاز و توجه به مراکز درمانی شهر‌های ملایر و ... که شامل موافقت و تاکید وزیر بهداشت شد در برنامه‌های الزامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: نمایندگان ملایر قول اعطای زمین و کمک خیرین را برای احداث یک بیمارستان جدید در ملایر داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ملایر دومین شهر استان همدان و دارای ظرفیت‌های ویژه در حوزه بهداشت و درمان و خیرین سلامت است، افزود: این شهرباید تمامی امکانات درمانی، بهداشتی و تشخیصی را دارا بوده تا مردم این شهر و شهرستان‌های اطراف از مراجعه به مرکز استان بی‌نیاز شوند.

به گزارش تسنیم در جلسه‌ای که، مجمع نمایندگان استان و استاندار همدان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل دادند مشکلات متعدد استان در حوزه‌های بهداشت، درمان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار