شهردار همدان از صرف ۲۰ میلیارد تومان هزینه تعریض و بازگشایی خیابان سعیدیه شمالی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 14 June 2018
شهردار همدان از صرف ۲۰ میلیارد تومان هزینه تعریض و بازگشایی خیابان سعیدیه شمالی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، عباس صوفی در حاشیه بازگشایی معبر سعیدیه شمالی اظهار کرد: بازگشایی معبر سعیدیه شمالی یا همان سعیدیه پایین و تملکات آن با همت شهرداری منطقه یک همدان، همکاری اعضای شورای شهر همدان و اهالی از سال گذشته آغاز و امروز شاهد بازگشایی و تعریض این خیابان در همدان هستیم.

وی افزود: مجموع هزینه بازگشایی و تعریض سعیدیه شمالی با صرف هزینه ۲۰ میلیارد تومان توسط شهرداری همدان انجام شده و البته شهرداری تلاش کرده تملکات ۵ بلوک این خیابان با رعایت حق مالکین انجام شود.

شهردار همدان با بیان اینکه خیابان سعیدیه جزو معابر اصلی شهر همدان است، گفت: بازگشایی این خیابان جزء سیاست‌های اولیه شهرداری در سال جاری بود که در خردادماه این کار با تملک پلاک‌های این منطقه به صورت صد درصد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ساکن این خیابان و همشهریان همدانی همیشه مطالبه‌گر تعریض خیابان سعیدیه برای سهولت در امر رفت و آمد بوده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه امروز معبر سواره این خیابان به صورت صد درصد بازگشایی شده است.

صوفی خاطرنشان کرد: امسال شهرداری درصدد کار جهادی در انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر است و تعریض و بازگشایی این خیابان یکی از ۲۰۰ پروژه عمرانی شهرداری است که توسط شهرداری منطقه یک همدان انجام شد.

وی با بیان اینکه شهرداری هر هفته قصد بازگشایی معابر و انجام پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر همدان دارد، یادآور شد: در حال حاضر یکی از بزرگترین پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بهسازی و اصلاح ترافیکی شهرسازی بلوار ارم است که با انجام طرح مورد نظر توسط شهرداری این خیابان به یکی از زیباترین خیابان همدان و کشور تبدیل می‌شود.

شهردار همدان اضافه کرد: با اصلاح و بهسازی بلوار ارم این خیابان به ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر تبدیل می‌شود و در کنار بهسازی این بلوار بحث سواره در این خیابان حفظ خواهد شد.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار