فرماندار شهرستان نهاوند گفت: نهاوند با توجه به ظرفیت‌های تولید در بخش‌های مختلف و با یک نگاه توسعه‌محور می‌تواند در تولیدات خود با برند‌های مطرح رقابت کند.
کد خبر: ۶۱۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 13 June 2018
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: نهاوند با توجه به ظرفیت‌های تولید در بخش‌های مختلف و با یک نگاه توسعه‌محور می‌تواند در تولیدات خود با برند‌های مطرح رقابت کند.

به گزارش ایسنا، مراد ناصری در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی نهاوند، افزود: مشکلاتی عنوان شده، در همین شهرستان قابل حل است و می‌توان با برطرف کردن آن‌ها در اشتغال و تولید بیشتر گام برداشت.

وی در بازدید از واحد تولیدی در حال ساخت انواع مواد شوینده اظهار کرد: این واحد تولیدی اگر به مرحله بهره‌برداری برسد، می‌تواند سالانه علاوه بر تأمین بازار داخلی شهرستان، با اشتغالزایی ۵۰ نفر حدود ۳۰۰ تن را تولید و به دیگر شهر‌ها عرضه کند بنابراین تلاش می‌کنیم مشکل تسهیلات بانکی این واحد را به صورت جدی پیگیری و حل و فصل کنیم.

ناصری در بازدید از شرکت پارسا الوند کیا اتیلن بیان کرد: واحد تولید لوله‌های پلی‌اتیلن در زمینه اشتغال متناسب با تخصص و آموزش‌های مدرن احداث شده است و در حال حاضر ۱۰ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد که در صورت برطرف شدن برخی مشکلات جزئی و تأمین بازار فروش و رفع موانع تولید آن، می‌توان گام‌های بزرگی در این زمینه در شهرستان برداشت.

وی در جلسه‌ای که برای تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی با حضور مدیران دستگاه‌های اداری مرتبط و مدیران واحد‌های تولیدی برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جلسه در شهرک صنعتی، درگیر کردن مدیران دستگاه‌ها با مشکلات واحد‌های تولیدی به طور مستقیم و پیدا کردن چاره کار است.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: اگر بخواهیم جلسه را با روال همه جلسات رسمی پیگیری کرده و فقط صورت جلسه‌ای را تکمیل و مصوبه کنیم، به طور حتم نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی گفت: بسیاری از مشکلات این واحدها، با ورود مدیران دستگاه‌ها و پیگیری در شهرستان قابل حل است بنابراین باید این پیگیری این‌گونه مسائل را دغدغه اصلی مسئولیت خود بدانیم پس اگر می‌خواهیم خدمتی کنیم، باید از فعال کردن همین واحد‌ها که زیرساخت تولید و اشتغال شهرستان هستند، آغاز کنیم.

ناصری در پایان یادآور شد: هفته آینده با مدیران واحد‌هایی که مشکلات بانکی دارند، به بانک‌ها مراجعه کرده و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار