عملیات بازگشایی و تعریض کامل خیابان سعیدیه شمالی (پایین) همدان پس از ۲۰ سال انتظار با حضور رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار همدان، مدیرمنطقه یک و برخی مدیران شهرداری انجام شد.
کد خبر: ۶۱۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 13 June 2018
 عملیات بازگشایی و تعریض کامل خیابان سعیدیه شمالی (پایین) همدان پس از ۲۰ سال انتظار با حضور رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار همدان، مدیرمنطقه یک و برخی مدیران شهرداری انجام شد.

به گزارش هگمتانه، شهردار همدان در این باره گفت: عملیات بازگشایی و تعریض خیابان‌هایی که سال‌ها با مشکل ترافیک و تردد خودرو‌ها روبه‌رو هستند از اواخر سال گذشته در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که با حمایت‌های مسؤولان اجرایی استان در حال پیگیری و انجام است و در ادامه این بازگشایی‌ها عملیات بازگشایی کامل خیابان سعیدیه شمالی (پایین) که یکی از مطالبات دو دهه اخیر شهروندان و مسؤولان بود به سرانجام رسید و به زودی شاهد کاهش بار ترافیکی در این مسیر پر تردد خواهیم بود که اجرای این پروژه عیدی شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در آستانه عید سعید فطر به شهروندان همدانی است.   

عباس صوفی گفت: برای بازگشایی کامل این معبر ۴ پلاک باقی مانده بود که اواخر سال گذشته توافق نهایی با مالک دوپلاک به اتمام رسید و طی روز‌های اخیر نیز دو پلاک باقی مانده به سرانجام رسید که در روز‌های آینده عملیات عمرانی آن به اتمام می‌رسد و قبل از عید سعید فطر زیر بار ترافیکی خواهد رفت که امیدواریم با اجرای این پروژه که یکی از مهمترین محور‌های ترافیکی شهر همدان به شمار می‌رود شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه در راستای کاهش بار ترافیکی تعریض و بازگشایی معابر اصلی و فرعی پرتردد یکی از مهمترین اقدامات پیش روی شهرداری همدان است، اظهار کرد: در اجرای این پروژه‌ها بایستی از زحمات، تلاش‌ها و حمایت‌های بی دریغ استاندار همدان، معاونت امور عمرانی استانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، دستگاه قضایی و اداره کل راه و شهرسازی تشکر و قدردانی کنم که با همدلی و همراهی به وجود آمده، امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم و رضایت عمومی را به دست آوریم.

یادآور می‌شود با اجرای بازگشایی کامل خیابان سعیدیه شمالی (پایین) این معبر به بلوار تبدیل شد و یکی از مطالبات و درخواست‌های شهروندان همدانی پس از دو دهه به سرانجام رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار