رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: مسابقات کشوری کاراته به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 12 June 2018
 رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: مسابقات کشوری کاراته به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، محمد زنگنه با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشوری کاراته اظهار داشت: امسال با توجه به برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری کاراته در دو بخش بانوان و آقایان تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: میزبانی مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی با حضور تیم‌های مختلف، شور و نشاط خاصی در سطح جامعه به‌خصوص در بین قشر جوان ایجاد می‌کند و می‌تواند تبلیغ بسیار خوبی برای جذب سایر گردشگران ورزشی باشد.

رئیس هیئت کاراته استان‌همدان با اشاره به سبک‌های فعال این رشته ورزشی در استان همدان گفت: رشته کاراته در استان‌همدان دارای ۲۲ سبک فعال در همین زمینه است که ۱۰ سبک آن به‌صورت آزاد و ۱۲ سبک آن به‌صورت کنترلی اجرا می‌شود.

زنگنه عنوان کرد: همچنین بیش از ۳ هزار کاراته کا در استان‌همدان به‌طور رسمی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت شهرستان‌های استان‌همدان بیان کرد: بیشتر شهرستان‌ها در استان‌همدان فعال هستند، اما جای کار بیشتری وجود دارد و امیدواریم تمام شهرستان‌ها در رشته کاراته فعال شوند و ورزشکاران باتجربه‌ای را در دورافتاده‌ترین روستا‌ها آموزش دهند.

رئیس هیئت کاراته استان‌همدان عنوان کرد: روزبه‌روز بر تعداد ورزشکار‌های این رشته اضافه می‌شود و خانواده‌های همدانی استقبال خوبی از این رشته دارند.

زنگنه با اشاره به تعداد داوران گفت: در بخش بانوان یک داور و در بخش آقایان ۲ داور در همدان فعال هستند.

وی یادآور شد: امیدواریم این داوران درجه آسیایی بگیرند و بتوانند ذخیره‌های ورزشی خوبی برای استان باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار