رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: جشنواره همگانی اسکیت باهدف گسترش این ورزش در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 12 June 2018
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: جشنواره همگانی اسکیت باهدف گسترش این ورزش در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، مهدی مجیدی اظهار داشت: در راستای رشد و همگانی کردن رشته اسکیت جمعه یکم تیرماه جشنواره همگانی اسکیت در همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره همگانی گفت: جشنواره همگانی اسکیت در بیشتر استان‌های کشور در راستای استعدادیابی و آشنایی کودکان و خانواده‌ها با رشته اسکیت برگزار شده است.

مجیدی عنوان کرد: در این جشنواره تلاش خواهیم کرد خردسالان و کودکان با رشته اسکیت آشنا شوند و مربیان استعدادیاب آن‌ها را جذب هیئت ورزشی اسکیت کنند.

وی بابیان اینکه به دنبال گسترش ورزش اسکیت در استان‌همدان هستیم، بیان کرد: رشته اسکیت به‌عنوان ورزشی پرنشاط باید در بطن خانواده‌ها گسترش پیدا کند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: رشد زیرساخت‌های اسکیت در استان‌همدان باعث می‌شود تا هرچه بیشتر قهرمانان استان‌همدان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشند و در بخش جذب ورزشکار نیز شاهد رشد خوبی باشیم.

مجیدی بابیان اینکه استان‌همدان با داشتن بیش از یک هزار ورزشکار سازمان‌یافته پایلوت اسکیت منطقه غرب کشور است، گفت: به‌زودی از ابتدای فصل تابستان مدرسه اسکیت هیئت به‌طور رسمی فعالیت خود را برای حضور علاقه‌مندان آغاز خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار