کد خبر: ۶۱۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 12 June 2018
عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی در مدارس، نداشتن برنامه و اقدام عملی وزارت آموزش و پرورش را دلیل طرح سوال خود از وزیر در صحن علنی اعلام کرد.

به گزارش خانه ملت، سیده حمیده زرآبادی در توضیح سوال ملی خود از وزیر آموزش و پرورش درباره عدم شفافیت در آمار و اعلام آسیب‌های موجود در مدارس با توجه به روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی، گفت: متاسفانه آمار‌های رسمی از میزان آسیب‌های اجتماعی در مدارس اعلام نمی‌شود و هر از گاهی در پی رخ دادن یک اتفاق ناگوار آمار‌های غیررسمی به گوش می‌رسد؛ در حالی که باید با اطلاع از میزان دقیق آسیب‌ها، دلایل و بیشترین مناطق رشد آن‌ها در جهت رفع‌شان اقدام کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود معلم پرورشی همچون گذشته در مدارس، ادامه داد: از آنجا که به مسائلی تفریحی و سرگرمی دانش‌آموزان همچون برگزاری مرتبط مسابقات و کلاس‌های ورزشی و هنری توجه نمی‌شود دانش‌آموزان به مرور در دام انواع آسیب‌ها می‌افتند.

وی با اشاره به دلایل عدم قانع شدن خود از پاسخ‌های وزیر در کمیسیون مربوطه که منجر به اعلام وصول سوال وی در صحن علنی مجلس شده است، توضیح داد: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه نتوانست مشخصا نه برنامه‌ای و نه اقدامی عملی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه دهد و صرفا به بیان کلیات پرداخت به همین دلیل از پاسخ‌های‌شان قانع نشده و خواهان پیگیری موضوع در صحن علنی شدم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از انجا که روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی در مدارس نگران‌کننده شده است دیگر نباید از کنار آن به راحتی گذشت. /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار