مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از فعالیت ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان خبرداد.
کد خبر: ۶۱۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 12 June 2018
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از فعالیت ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان خبرداد.

به گزارش مهر، محمدرضا جوادی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت اعلام برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی برگزار شد، از افزایش ۷ درصدی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: سال گذشته آمار امانت کتاب به جامعه هدف ۶۷ درصد افزایش یافت.

وی از مهیا بودن فضا، نیرو و مربی برای بهره مندی کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: سال گذشته طرح «کانون مدرسه» برگزار و تعامل مطلوبی بین کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش ایجاد شد.

جوادی به برنامه‌ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در سال جاری اشاره و اضافه کرد: امسال در حوزه فرهنگی ۱۹ عنوان برنامه خاص مدنظر است که ۱۳ عنوان آن فعالیت هنری و ۶ عنوان آن فعالیت ادبی را شامل می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بابیان اینکه برای امسال ۶۷ هزار عنوان برنامه پیش‌بینی شده عنوان کرد: طبق برآورد‌ها بیش از یک‌میلیون نفرساعت از برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

جوادی از وجود ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان خبر داد و با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف کانون؛ غنی‌سازی اوقات فراغت است، گفت: شعار امسال برنامه‌های اوقات فراغت کانون «شادی، بالندگی و خلاقیت» انتخاب شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه از ۲۷ خرداد تا ۷ شهریورماه کلاس‌های اوقات فراغت برای گروه سنی ۶ تا ۱۷ سال در قالب ۳۶۵ برنامه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کلاس‌های رباتیک و لگو نیز امسال به برنامه‌های کانون اضافه شده است.

جوادی با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ برنامه برگزار و ۴۰۰ هزار نفر از برنامه‌ها استفاده کردند، گفت: امسال شمار برنامه‌ها افزایش ۱۰ درصدی خواهد داشت.

جوادی از برگزاری ویژه‌برنامه «همدان ۲۰۱۸» برای اعضای کانون استان همدان خبر داد و گفت: برنامه‌هایی برای برگزاری در سطح شهرستان‌ها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پویش فصل گرم کتاب و اجرای طرح «من خواندم تو هم بخوان» را از برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: امسال و طبق برنامه ریزی انجام شده طرح «کانون مدرسه»، برنامه دینی «دعایی برای تو»، جشنواره قصه‌گویی استانی و قصه‌گویی رضوی اجرا خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره تئاتر «ضرب‌المثل‌های شهر من» را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: مسابقه «چرا ایران را دوست دارم» نیز برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار