رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، گفت: برای اولین بار حضوردو ورزشکار نهاوندی در رشته‌های ووشو و کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا باعث مباهات جامعه ورزش است.
کد خبر: ۶۱۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 11 June 2018
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، گفت: برای اولین بار حضوردو ورزشکار نهاوندی در رشته‌های ووشو و کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا باعث مباهات جامعه ورزش است.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، محرم روزبه گفت: در بازی‌های آسیایی حضور فرود ظفری و آذر کولیوند در رشته‌های ووشو و کوراش قطعی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا، افزود: در روز‌های آینده خانم‌ها لیلا سیاوشی، زینب جلالوند و صبا کرمعلی در اردوی‌های تیم ملی حضورخواهند داشت که شانس زیادی جهت اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را دارند.

وی خاطر نشان ساخت: درسال ۹۷ ورزش نهاوند شروعی بسیار خوب و امیدوار کننده داشت که این امر مدیون پیگیری‌های مسئولین این شهر است.

روزبه با اشاره به پیگیری‌های نماینده شهر نهاوند در مجلس، فرماندار و مدیر کل ورزش وجوانان بر اختصاص اعتبار جهت ایجاد استخر سر پوشیده، افزود: امسال برای ایجاد سالن استخر سرپوشیده سه و نیم میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: حضور تیم گرین کشاورز در لیگ دسته سوم کشور، حضور تیم فوتسال جوانان شهرستان در لیگ دسته سوم کشور، حضور زهرا خواجوی در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان، حضور تیم دوچرخه سواری در لیگ برتر کشور، میزبانی مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری در تیرماه سال جاری، حضور علی اکبراحمدوند در مسابقات آسیایی تایلند از اتفاقات خوب ورزش نهاوند بود که به همت جامعه ورزشی صورت گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند حضور تیم پیشکسوتان استقلال در نهاوند، کسب مدال نقره پرتاب دیسک توسط شاهین یار حسینی از جمله افتخارات این اداره درسال جاری دانست و افزود: این افتخارات گواهی بر پویایی ورزش این شهر به عنوان شهرستان برتر در استان است.

روزبه با اشاره به تجلیل از جوانان نخبه شهرستان نهاوند خاطر نشان ساخت: بر پایی مراسم مجمع خیرین ازدواج، تجلیل از مدال آوران ورزش‌های زورخانه‌ای در مسابقات قهرمانی کشور و اهدا شال کسوت ترویج فرهنگ پهلوانی به حاج موسی قیاسی در زورخانه پوریای، ولی از دیگر برنامه‌های اداره ورزش جوانان نهاوند در سال جاری محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار