استاندار همدان گفت: از فرماندار انتظار دارم تمام تسهیلات بانکی مربوط به رونق تولید، فراگیر و اشتغال روستایی را جذب کند.
کد خبر: ۶۱۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 10 June 2018
 استاندار همدان بابیان اینکه فرماندار کبودرآهنگ باید برای ایجاد اشتغال در شهرستان وقت بگذارد و حاشیه‌ها را دور بزند، گفت: باید از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان دفاع کرد.

به گزارش مهر، محمد ناصر نیکبخت در مراسم معارفه فرماندار کبودرآهنگ بابیان اینکه در تکریم از خدمتگزاری دلسوز هستیم که احساس می‌کنم با سربلندی شهرستان را ترک می‌کند، گفت: فرماندار جدید کبودرآهنگ با شهرستان و استان بیگانه نیست و ۱۰ سال در استان همدان و بیشتر در کبودراهنگ افتخار خدمتگزاری داشته است.

فرد روستایی باید در روستا ماندگار شود

وی با بیان اینکه فرماندار کبودرآهنگ سال‌ها قبل شهردار کبودرآهنگ بوده است و باید این شهر را تغییر دهد، گفت: مسئولان وظیفه دارند تلاش کنند فرد روستایی در روستا ماندگار شود که این امر نیز تنها با ایجاد شغل ممکن است.

استاندار همدان عنوان کرد: هم اکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات دیگر با سود کم برای اشتغالزایی در روستا‌های استان همدان در دسترس است.

نیکبخت بابیان اینکه خواسته ام از فرماندار کبودرآهنگ این است که برای اقتصاد و اشتغال شهرستان وقت بگذارد و حاشیه‌ها را دور بزند، گفت: فرماندار کبودرآهنگ وحدت را در شهرستان حفظ کند.

اعتبارات عمرانی شهرستان کبودراهنگ هم ردیف شهرستان همدان است
نیکبخت بابیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان کبودراهنگ هم ردیف شهرستان همدان است، گفت: فرماندار باید خیلی وقت بگذارد تا این اعتبارات جذب و به درستی هزینه شود.

استاندار همدان گفت: از فرماندار انتظار دارم تمام تسهیلات بانکی مربوط به رونق تولید، فراگیر و اشتغال روستایی را جذب کند.

هر فرمانداری سرمایه گذار به شهرستان بیاورد به وی جایزه می‌دهم 

وی گفت: هر فرمانداری سرمایه گذار به شهرستان بیاورد به وی جایزه می‌دهم چراکه سرمایه گذار باید برای فرمانداران مقدس باشد و بخش خصوصی باید شغل ایجاد کند.

استاندار همدان تاکید کرد: همه باید متحد و یک کلام باشیم و از سرمایه گذاری و اشتغال برای جوانان دفاع کنیم.

نمایندگان استان فعال هستند و تفکرات گوناگونی دارند که محترم است
وی بابیان اینکه فرمانداران استان همدان باید وحدت را حفظ کنند تا همه به کمک بیایند، گفت: نمایندگان استان فعال هستند و تفکرات گوناگونی دارند که محترم است و تا جایی که اقتدار دولت کم نشود با هم همکاری می‌کنیم.

استاندار همدان همچنین با بیان اینکه وحدت ما با نمایندگان، نماینده، ولی فقیه، ائمه جمعه و روحانیون استان بی نظیر است، گفت: در شرایط امروز، به لحاظ بدعهدی و خباثت استکبار که به خوبی حضرت امام لقب شیطان بزرگ را به آن داده اند مقام معظم رهبری، فرموده اند که وحدت را بخوبی حفظ کنید.

وی با تاکید براینکه سه اصل دولت، ملت و نظام از هم جدانشدنی هستند و باید وحدت خود را حفظ و قدر خود را بدانیم، گفت: دنیا ایران را در دفاع مقدس تجربه کرده و استکبار جرات جنگ با ایران را ندارد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات احسان قنبری تکریم و حجت الله مهدوی به عنوان فرماندار شهرستان کبودراهنگ معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار