سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به اینکه دکتر احمدی یک چهره شناخته‌شده در حوزه فلسفه در کشور بود گفت: این فیلسوف بزرگ یک عضو کاملاً انقلابی با تفکر اسلامی و انقلابی بود.
کد خبر: ۶۱۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 10 June 2018
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به اینکه دکتر احمدی یک چهره شناخته‌شده در حوزه فلسفه در کشور بود گفت: این فیلسوف بزرگ یک عضو کاملاً انقلابی با تفکر اسلامی و انقلابی بود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اینکه تمام همت مرحوم دکتر احمدی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در سازمان سمت و دانشگاه تربیت مدرس بر ترویج علوم اسلامی بود اظهار داشت: گمشده و ضاله این فیلسوف بزرگ علم بود و خود را شیفته علم می‌دانست.

آزادیخواه با بیان اینکه دکتراحمدی لحظه عمر پر برکت خود را صرف ترویج و تألیف و ترجمه و تأسیس مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی کرد افزود: احمدی چهره‌ای ارزشمند بود که هم در زمان امام راحل به عنوان یک یار با‌وفا خوش درخشید و هم در زمان مقام معظم رهبری در مسئولیت‌های که به ایشان محول می‌شد من‌جمله عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را به نحو احسن انجام می‌داد و یاری باوفا نیز برای رهبر انقلاب بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بیان کرد: دکتر احمدی در حین اینکه مسئولیت ملی داشت و تأثیر بین‌المللی در علوم الهی و عقلی داشت در علوم معقول و منقول نیز بسیار کارآمد بود.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه دکتر احمدی با توجه به داشتن مسئولیت‌های ملی به کهکدان که روستای زادگاه ایشان بود بسیارعلاقمند بود، افزود: در سال‌هایی که من توفیق شاگردی ایشان را داشتم بار‌ها تلفن‌می‌زد و جزئیات شهرستان را پیگیری می‌کرد و در امر مشاوره نیز بی‌نظیر بود.

نماینده مردم درگذشت این عالم فقیه، فیلسوف، محقق و معلم فلسفه و علوم اسلامی و چهره ماندگار ایران اسلامی را به مردم ولایت مدار شهرستان ملایر تسلیت گفت و افزود: همت والای این استادگرانمایه در بنیان نهادن دانشگاه تربیت مدرن، سال‌ها عضویت مؤثر در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست مدبرانه سازمان سمت هرگز از یاد دانشگاهیان، فرهیختگان و دغدغه‌مندان فرهنگ و ادب پاک نخواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار