در این پیام آمده است: بی تردید برای آزادی قدس شریف ؛ راهی جز وحدت جهان اسلام ، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۱۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 07 June 2018
در این پیام آمده است: بی تردید برای آزادی قدس شریف ؛ راهی جز وحدت جهان اسلام ، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه کبودراهنگ و زیغمی سرپرست فرمانداری کبودراهنگ به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

آخرین روزهای ماه پرفضیلت رمضان فرا رسیده  و یاد و خاطره ی ابتکار هوشمندانه و تدبیر شگرف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران حضرت امام  خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ی این ماه به نام روز قدس را زنده می کند تا پس از ۳۹ سال از این رویداد، کماکان مردم انقلابی و روزه دار در اقصی نقاط جهان، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به منصه ی ظهور برساند.

روز قدس، روز همبستگی امت اسلام در برابر دژخیمانی است که برای نابودی اسلام قد علم کرده‌اند و هر روز با نیرنگی تازه به جنگ مسلمانان بر می‌خیزند. تاریخ مقاومت ملت فلسطین ، علی الخصوص مردم رنجدیده و مقاوم غزه ، مردم سوریه ، عراق و سایر ملتهای آزاده همه و همه نشان دهنده آن است که تنها راه مقابله با مستکبرین خونخوار ، همبستگی و اتحاد روز افزون امت اسلام است .

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف  شهرستان ولایی و دارالمومنین شهرستان کبودراهنگ  از کلیه اقشار و طبقات مختلف جهت حضور با شکوه در این مراسم دشمن شکن دعوت می نمائیم تا بار دیگر با فریاد الله اکبر و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، همنوا با همه مردم ایران اسلامی ، نابودی استکبار را از درگاه حضرت احدیت مسئلت نمائیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار