شهردار همدان با اشاره به روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی، گفت: رشد خوبی در بحث پروژه‌های عمرانی داشته ایم و در سال جاری عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه رسما آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 30 May 2018
شهردار همدان با اشاره به روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی، گفت: رشد خوبی در بحث پروژه‌های عمرانی داشته ایم و در سال جاری عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه رسما آغاز خواهد شد.
 
به گزارش تابناک همدان، عباس صوفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر همدان اجرا می‌شود، افزود: عملیات احداث بیش از ۲۵ پارک در نواحی مختلف شهر آغاز شده به طوری که پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت و پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان نمونه‌ای از این پارک‌ها است.

وی درباره پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت نیز خاطر نشان ساخت: مطالعات این پارک بزرگ در سال گذشته انجام شد و این پارک یکی از بزرگترین و بی‌نظیرترین پارک‌های همدان و کشور خواهد شد.

صوفی با تأکید بر اینکه افتخار می‌کنم شهر همدان تبدیل به کارگاه عمرانی شود، افزود: پروژه تقاطع شهید همدانی ۱۵ ماه عقب‌افتادگی داشت که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد. قبول دارم وضعیت زیرساختی در حوزه حمل‌ونقل و پایانه‌ها ضعیف است و باید در این زمینه بیشتر کار شود.

وی در ادامه از اجرای طرح ساماندهی بلوار ارم خبر داد و گفت: با ساماندهی بلوار ارم یکی از زیباترین خیابان‌های کشور را در همدان خواهیم داشت.

صوفی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم بین‌المللی پیش رو در همدان اظهار داشت: مسئول کمیته تبلیغات رویداد‌های ۲۰۱۸ در همدان شهرداری است که اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

شهردار با بیان اینکه در اصل ما باید با برنامه‌ریزی درست در این حوزه همدان را برای سال‌های بعد بیمه کنیم، افزود: علاوه بر انجام تبلیغات محیطی، پکیجی توسط دبیرخانه شهرداری آماده و تحویل ستاد رویداد ۲۰۱۸ شده است و بر اساس آن برنامه‌هایی مانند نشست با هنرمندان، سفرای کشور‌های خارجی، تبلیغات برون استانی و ... تدوین شده که البته تمامی آن‌ها برای اجرای نیاز به بودجه دارد.

صوفی با تأکید بر اینکه به صورت علمی ۴۰ طرح آماده کردیم، اما برای اجرای آن‌ها به تصویب و ابلاغ بودجه نیازمندیم، تصریح کرد: از شما می‌خواهم از شهرداری همدان بیش از آنچه توان دارد انتظار نداشته باشید، هرچند اعتقاد داریم دو رویداد بین‌المللی به‌اندازه کافی در کشور مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه ما اصلاح ساختار در شهرداری را آغاز کردیم و تلاش داریم این اقدامات علمی باشد، افزود: درباره ارائه پیوست‌های فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی نیز باید بگویم حتماً این طرح‌ها در کنار خود پیوست فرهنگی دارند، اما نگاه ما به این مقوله متفاوت است.

وی درباره وضعیت سامانه ۱۳۷ و لزوم ارتقای آن برای پاسخگویی مناسب‌تر به شهروندان نیز تصریح کرد: امسال سامانه ۱۳۷ را برای ارتباط بیشتر با مردم مکانیزه کردیم تا مشکلات مردم بهتر دریافت و حل شود.
صوفی با اعلام اینکه در حال تحویل یک ساختمان به خانه احزاب هستیم و در گام بعدی تصمیم داریم ساختمانی را تحویل خانه مطبوعات دهیم.

 وی درباره انتصابات رخ‌داده در شهرداری نیز گفت: ما از همه افراد در همه حوزه‌ها برای انتصابات نظرخواهی می‌کنیم و در پایان آنچه به صلاح شهر باشد انجام می‌دهیم.

شهردار همدان درباره پرداخت عوارض شهروندان به شهرداری خاطر نشان ساخت: در حوزه ایجاد در آمد‌های پایدار علاوه بر فعالیت شهرداری در برخی عرصه‌ها، از اهالی رسانه می‌خواهیم مردم را برای پرداخت حقوق قانونی شهرداری در بخش عوارض نوسازی تشویق کنند چرا که سال گذشته تنها ۷ درصد شهروندان همدانی این عوارض را پرداخت کرده‌اند.
 
وی از افتتاح دفتر نمایندگی وزارت خارجه نیز خبر داد و افزود: ظرف چند روز آینده شاهد افتتاح دفتر نماینده وزارت امور خارجه در همدان خواهیم بود.

صوفی در پایان خاطر نشان ساخت: در حوزه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل نیز ۱۵ اتوبوس جدید خریداری شده که منتظر تحویل آن‌ها به شهرداری هستیم هرچند که اتوبوس‌های همدان بالاترین عمر را در کشور دارند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار