ساختار دولت برای تبلیغات چابک نیست
کد خبر: ۶۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 30 May 2018
مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان همدان، اصل کار رویداد ۲۰۱۸ را فرهنگسازی و تبلیغات همدان دانست و گفت: دنبال این هستیم وزرا و سفرای کشور‌های ADC به مراسم افتتاحیه رویداد ۲۰۱۸ دعوت شوند.

به گزارش تابناک همدان، مالمیر با بیان اینکه هنوز بودجه در نظر گرفته شده برای رویداد ۲۰۱۸ تخصیص نیافته است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود پیش برویم تا خللی در کار پیش نیاید.

وی با بیان اینکه ساختار دولتی برای تبلیغات همدان ۲۰۱۸ چابک نیست، گفت: فعالیت کمیته‌های تبلیغات و اطلاع رسانی باید افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان زمان برگزاری اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری را ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های شرکت سیاحتی علیصدر و استقبال اداره کل میراث فرهنگی و مکاتبات سازمان میراث فرهنگی همدان میزبان اجلاس بین المللی اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری UNWTO شده است.

مالمیر با اشاره به اینکه گفته می‌شود برخی از برنامه‌های رویداد ۲۰۱۸ برنامه‌های معمولی دستگاه‌ها طی سال است، افزود: با توجه به نبود اعتبارات به دستگاه‌ها اعلام کردیم که هر مجموعه ظرفیت خود را به کار گیرد و برنامه‌ای متناسب با رویکرد ۲۰۱۸ داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه ما دنبال مطرح شدن همدان هستیم، بیان کرد: در سازمان مرکزی میراث فرهنگی تمرکز تبلیغات و توجه به دو استان همدان و آذربایجان شرقی است.

مالمیربا اشاره به اینکه، خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ترکیش اکنون برای پنج استان تبلیغات دارد که همدان نیز جزو این پنج استان است.

وی تبلیغات همدان در مترو و راه‌آهن را نیز از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: تولید تیزر‌های تبلیغاتی و معرفی صنایع دستی از جمله سفال، چرم و منبت به صورت مستند از شبکه دو سیما در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان انتقاد ضعف بر اطلاع رسانی را وارد دانست و بیان کرد: ما نیز در جریان هستیم که همه آنچه باید در خصوص همدان ۲۰۱۸ و اقدامات آن گفته می‌شد، اطلاع‌رسانی نشده است.

مالمیر افزود: جمع بندی تهران این بود تا تاریخ رویداد به تعویق بیفتد و بر این اساس ما یکم شهریور ماه را به سبب اینکه روز همدان و بوعلی سینا است پیشنهاد کردیم و در نهایت با تاریخ ۵ الی ۷ شهریور ماه موافقت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار