مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش همگانی در استان رشد چشمگیری داشته و امروز ۲۶ درصدمردم استان مشغول ورزش همگانی هستند.
کد خبر: ۶۱۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 29 May 2018
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش همگانی در استان رشد چشمگیری داشته و امروز ۲۶ درصدمردم استان مشغول ورزش همگانی هستند.

به گزارش تابناک همدان، رسول منعم با اشاره به حمایت از قهرمانان، افزود: کمیته حمایت از مستعدین ورزش را تشکیل شده و در ۱۶ رشته ورزشی مدال آور هر ماهه جلسه برگزار می‌شود تا از وضعیت قهرمانان مطلع و مشکلات آن‌ها را پیگیر هستیم.

منعم تلاش قهرمانان استان را در مسابقات فراملی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سال ۹۵ سی و پنج ورزشکار فرا ملی داشته ایم و در سال ۹۶ این تعداد به ۷۸ قهرمان در ۲۳ رشته ورزشی رسید که رشد ۱۲۰ درصدی را شاهد هستیم که حاصل تلاش جمعی ورزش استان بوده است.

وی تجلیل از قهرمانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: همزمان با حضور معاون توسعه ورزش کشور با حضور مسئولین استان مراسم تجلیل ازقهرمانان را برگزار کردیم که در این خصوص جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

مدیرکل ورزش استان رویداد ۲۰۱۸ را مهم دانست و تصریح کرد: حالا که همدان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی شده ورزش استان هم تلاش کرده تا جاذبه‌های توریستی استان را با برگزاری مسابقات بین المللی در استان به ورزشکاران خارجی معرفی کند.

منعم خاطر نشان ساخت: به وسیله میزبانی در مسابقات توانمندی‌های استان را معرفی خواهیم کرد و تا به امروز دو میزبانی بین االمللی را عهده دار بودیم و برنامه‌های مختلفی نیز در این راستا خواهیم داشت.

منعم یادآور شد: از آذرماه سال گذشته از قهرمانان مطرح استان که در حال تمرین با تیم‌های ملی هستند و می‌توانند مدال کسب کنند حمایت‌های مادی و معنوی داریم تا این عزیزان دغدغه‌ای برای حضور در مسابقات نداشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ۴۳ ورزشکار مستعد و ملی را شناسایی کرده ایم و امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار داده شده تا با خیالی آسوده به تمرینات خود برسند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار