معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار همدان گفت: امروز سبک مدیریتی استان به این سمت حرکت کرده که تنها هدف خدمت به مردم به دور از حواشی باشد.
کد خبر: ۶۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 27 May 2018
معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار همدان گفت: امروز سبک مدیریتی استان به این سمت حرکت کرده که تنها هدف خدمت به مردم به دور از حواشی باشد.

به گزارش فارس، سید سعید شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر ضمن برشمردن ظرفیت‌های ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: در ملایر حرف برای گفتن زیاد است و همین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها باعث شده تا شرایط این منطقه برجسته و قابل بحث باشد.

وی یکی از مهمترین ویژگی‌های مردم ملایر را روحیه مشارکت‌جویی آن‌ها دانست و با اشاره به ملی شدن منبت ملایر گفت: باید از این فرصت بی‌بدیل نهایت استفاده را برای توسعه شهرستان برد.

معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار همدان با اشاره به اشاره به وحدت، وفاق و همدلی مسئولان ملایر و تاثیرگذاری نمایندگان این شهرستان در ادوار مختلف در راستای توسعه شهرستان تصریح کرد: امروز نیز نمایندگان ملایر با همه تلاش و کوشش خود در راستای توسعه استان همدان و شهرستان ملایر گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم باید برای اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم استان تلاش شود گفت: مدیریت‌محوری استان نیز با وجود نماینده، ولی فقیه و شناخت ایشان از حوزه‌های مختلف استان باعث شده تا مدیریتی وحدت‌آفرین شکل گیرد و با حضور مجمع نمایندگان استان تلاش‌ها برای رفع مشکلات صورت گیرد.

شاهرخی با بیان اینکه همه باید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات تلاش کنیم، تصریح کرد: باید از حواشی دوری کرد چرا که حاشیه‌ها به نفع مردم نیست.

وی اظهار کرد: امروز سبک مدیریتی استان به این سمت حرکت کرده که تنها هدف خدمت به مردم به دور از حواشی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مبنای مدیریت کشور بر شفافیت و عقلانیت است گفت: تمام کسانی که در دل در گرو توسعه کشور دارند باید از رأی اکثریت مردم حمایت کنند و بدانند دولتی که مردم انتخاب کرده و مورد تنفیذ مقام معظم رهبری و بر اساس قانون بوده برای همه محترم است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم در دستور کار جدی مدیران استان است افزود: همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

شاهرخی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات فرماندار ملایر گفت: استاندار همدان و مسئولان به هیچ وجه راضی به رفتن فرماندار ملایر نبودند، اما او با پیگیری‌های خود و برخی مشکلات شخصی نمی‌خواست ادامه مسئولیت فرمانداری را داشته باشد که ما هم قبول کردیم.

وی با بیان اینکه ملایر از نظر ویژه بودن و فرمانداری ویژه نیازمند داشتن فردی توانا و مدیر و مدبر به همه امور است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم جایگاه مدیریت شهرستان‌ها را ارتقا دهیم و فعلا رضا قیاسی را با حفظ سمت برای فرمانداری ملایر انتخاب کردیم.

معاون فرماندار همدان با اشاره به سوابق مدیریتی و تاثیرگذار آقای قیاسی در سال‌های گذشته در سمت‌های مختلف خاطرنشان کرد: ایشان چهره مدیریتی شناخته شده در همه حوزه‌ها هستند که امیدواریم در دوره مدیریتی که در فرمانداری ملایر هستند شاهد اقدامات چشمگیری در توسعه و پیشرفت بیشتر شهرستان از ایشان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار