در چند روز اخیر حواشی و شایعات جالبی پیرامون تیم فوتبال پاس چه در تهران و چه در همدان دهان‌به‌دهان شده و بلاتکلیفی محض را پیش روی هواداران این تیم قرار داده است.
کد خبر: ۶۱۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 26 May 2018
در چند روز اخیر حواشی و شایعات جالبی پیرامون تیم فوتبال پاس چه در تهران و چه در همدان دهان‌به‌دهان شده و بلاتکلیفی محض را پیش روی هواداران این تیم قرار داده است.

به گزارش فارس، بعد از صعود تیم فوتبال استقلال جنوب به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، حرف‌وحدیث پیرامون پاس به اوج خود رسید و از قرار معلوم دوباره شاهد یک جنگ تمام عیار میان همدان و تهران در خصوص قصه "خرید امتیاز" خواهیم بود.

از یک سو در پایتخت با تلاش فرهاد کاظمی، آن‌ها به دنبال خرید امتیاز استقلال جنوب و احیای پاس تهران هستند و از سویی دیگر همدانی‌ها خواهان این امتیاز هستند تا دوباره به واسطه خرید، خود را به گردونه رقابت‌های لیگ یک برسانند.

ابتدا خبر رسید که مدیران استقلال جنوب به دلیل نداشتن بودجه مناسب برای تیمداری در لیگ یک قصد فروش امتیاز این تیم را دارند و برخی مدیران سابق پاس تهران به واسطه فرهاد کاظمی با مسئولان استقلال جنوب ارتباط برقرار کرده و خواهان امتیاز این تیم هستند.

اما نکته جالب اینجاست که پیش از این قضایا، همدانی‌ها با دستور استاندار و به واسطه عباس صوفی شهردار همدان که خود عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال است، پیگیر خرید امتیاز این تیم بوده‌اند و حتی رایزنی‌های اولیه پیش از آخرین بازی استقلال جنوب با نفت و گاز گچساران صورت گرفته بود.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که در پایتخت این روز‌ها افراد مختلفی از طریق فرهاد کاظمی پیگیر مذاکره با مالک استقلال جنوب هستند تا او را متقاعد به نگهداری امتیاز در تهران کنند. اما چیزی که پیداست اینکه "پول" این وسط حرف اول و آخر را خواهد زد و در جنگ تهران و همدان، برنده طرفی خواهد بود که سر کیسه را بیشتر شل کند.

روز گذشته هم عوامل باشگاه پاس همدان با انتشار بیانیه‌ای، برای چندمین بار اعلام کردند که هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر انتقال پاس به تهران وجود ندارد تا به طرف مقابل متذکر شوند که پای خود را از معرکه بیرون بکشد.

این وسط سرهنگیان مالک استقلال جنوب همانطور که پیشتر گفته بودیم در ازای فروش امتیاز تیم خود به همدان، سرپرستی این تیم را برای حضور در لیگ دسته اول شرط کرده است. اما سوال اصلی اینجاست که همدان با کدام ظرفیت دوباره می‌خواهد یک اشتباه نابشخودنی را مرتکب شود؟ با این مدیرعامل بی‌تجربه‌اش که هیچ سابقه‌ای ندارد یا با ساختار حرفه‌ای و آنچنانی‌اش؟

با تمام این اوصاف و در شرایطی که مدیریت باشگاه پاس که به ظاهر مدیرعامل است و در باطن به تجارت خود از آهن گرفته تا رستوران و ... مشغول است، رئیس هیات فوتبالش سخت در مسئولیت خود به عنوان شهردار می‌پردازد و مدیرکل ورزش و جوانان که ترجیح می‌دهد در رکاب پاس نباشد، این هواداران هستند که هر روز با یک شایعه جدید سرگرم می‌شوند و مشخص نیست تکلیف این تیم محبوب چه زمانی روشن خواهد شد.

این روز‌ها در شرایطی استقلالی‌ها واکنشی در قبال تایید یا تکذیب شایعات پیرامون تیمشان نشان نمی‌دهند که چندصد کیلومتر این‌طرف‌تر مسئولان همدانی از پاسخگویی پیرامون آخر و عاقبت پاس طفره می‌روند و فرار رو به جلو را در پیش گرفته‌اند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار