امام جمعه نهاوند گفت: مسائل موشکی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران مانند دفاع از مظلومان قابل مذاکره نیست و نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد.
کد خبر: ۶۱۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 26 May 2018
 امام جمعه نهاوند گفت: مسائل موشکی و راهبردی جمهوری اسلامی ایران مانند دفاع از مظلومان قابل مذاکره نیست و نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: فلسفه وقوع انقلاب اسلامی دفاع و حمایت از ملت‌های مظلوم بوده و لذا ما نمی‌توانیم از آرمان‌های خود دست برداشته و کوتاه بیاییم.

وی اضافه کرد: آمریکا امروز در بدترین و ضعیف‌ترین شرایط قرار گرفته و موقعیت ما نسبت به اوایل انقلاب خیلی مستحکم‌تر شده لذا آن‌ها هیچ کاری را نمی‌توانند از پیش ببرند.

حجت الاسلام مغیثی نیا با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: آمریکا با وجود برنامه زمان بندی برای مذاکره با کره شمالی نتوانست به عهد خود وفا کند لذا نباید به این نظام هیچگونه اعتمادی کرد.

وی افزود: رفتار‌های آمریکا در بدعهدی‌های خروج از برجام و همچنین مساله مذاکره با کره شمالی نشان می‌دهد که نظام سیاسی این کشور به شدت دچار به هم ریختگی و ضعف است و به قرار داد‌های بین المللی تن نمی‌دهد.

امام جمعه نهاوند جهت گیری‌های مردم منطقه را برخلاف خواست و اراده آمریکا عنوان کرد و گفت: انتخابات اخیر در عراق و لبنان نشان داد که جهت گیری‌های مردم منطقه به سمت نیرو‌های مقاومت بوده و این مساله بر خلاف خواست آمریکا است.

حجت الاسلام مغیثی نیا گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و داعش خطر اصلی برای ما نیستند بلکه آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی می‌تواند برای ما ایجاد مشکل کند.

وی ادامه داد: اگر همه مردم و گروه‌ها پشت سر رهبری حرکت کنند و در داخل اشتغال، تولید و صرفه جویی را دستور کار خود قرار دهند خداوند ما را همانند دوران دفاع مقدس پیروز کرده و دشمنان ما را نابود می‌کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار