مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: تکمیل ۲۳۶ طرح ورزشی نیمه تمام در دست اقدام است و از این تعداد ۴۰ طرح دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 25 May 2018
 مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: تکمیل 236 طرح ورزشی نیمه تمام در دست اقدام است و از این تعداد 40 طرح دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

به گزارش ایرنا، حسن کریمی در جریان بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر اظهار داشت: اعتبارات لازم برای 236 طرح ورزشی پیش بینی شده است و امیدواریم با مشخص شدن پیمانکاران و مهندسان، این طرح ها بزودی تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و استخر اسدآباد از جمله 40 طرح ورزشی هستند که دهه فجر امسال افتتاح می شوند.

کریمی ادامه داد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از طرح های ملی است که مکان یابی و اجرای آن خوب انجام شده است و امیدواریم مردم ملایر بتوانند بزودی از این طرح استفاده کنند.

وی در بازدید از دیگر طرح های ورزشی ملایر، روند اجرای این طرح ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: استخر شهر سامن ملایر نیز از دیگر طرح های در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در جریان این بازدیدها اظهار داشت: احداث ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری به این شهرستان است که تاکنون برای ساخت آن 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عبدالعظیم رضایی افزود: این ورزشگاه یه عنوان یکی از طرح های اولویت دار شهرستان است که برای تکمیل نهایی به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون چمن مصنوعی، سکوها و تابلوی اسکوبرد ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر آماده است، گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال 89 به عنوان یکی از طرح های سفر رئیس جمهوری آغاز شد.

رضایی کمبود اعتبارات را یکی از مشکلات این طرح برشمرد و ادامه داد: با پیگیری های نمایندگان ملایر 60 میلیارد ریال اعتبار در کمیسیون تلفیق بودجه برای این ورزشگاه مصوب شد.

وی اظهار داشت: مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در بازدید امروز خود از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر قول مساعد داد که 40 میلیارد ریال اعتبار باقی مانده را برای تکمیل این طرح تامین کنند.

رضایی یادآور شد: استخر سرپوشیده شهر سامن نیز در حال ساخت و تکمیل است که امیدواریم با تامین اعتبار 30 میلیارد ریال برای این طرح، شاهد افتتاح آن تا پایان امسال باشیم.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر با مساحت حدود 40 هزار مترمربع از اواخر سال 89 آغاز شد.

این ورزشگاه دارای بخش های مختلفی همچون فضای ورزشی روباز، زمین فوتبال استاندارد، پیست دو و میدانی، سکوی تماشاچیان، محوطه استادیوم و پارکینگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار