فرماندار ملایرگفت: شهرک سینمایی برای ساخت فیلم کوروش به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی به‌زودی در ملایر ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 23 May 2018
به گزارش تابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان ملایر، که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزارشده بود، ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفضیلت رمضان اظهار داشت: در این ماه در‌های رحمت خداوند به روی همه بندگان باز است و این بستگی به تلاش هرکسی دارد که چه مقدار بتواند از فیوضات این ماه بهره‌مند شود.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم از خدمات انجام‌شده در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی با بیان اینکه شهرستان ملایر به‌عنوان شهرستانی بافرهنگ در سطح کشور مطرح است گفت:این مهم نشان از تلاش‌های صورت گرفته در همه عرصه‌ها دارد که یکی از ارکان این تلاش‌ها مسئولین روابط عمومی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: بسیاری از خدمات روابط عمومی‌ها دیده نمی‌شود، افتخار همه ما این است که خدمتگزار مردمی شریف و بافرهنگ هستیم و این شان و جایگاه روابط عمومی‌ها را بالا می‌برد.

فرماندار ملایرافزود: فرهنگ پایه و اساس اولیه در هر جامعه است و سپس امور سیاسی و استراتژیک که اگر این‌ها کنار هم باشند قطعاً بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهند شد.

وی در ادامه گفت: بستر‌های خوب و مناسبی در شهرستان ملایر وجود دارد که باید شناسایی، برنامه‌ریزی و قابل‌استفاده گردند تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه شویم.

رضایی اظهار امیدواری کرد و گفت:قرار است فیلم کوروش به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در ملایر ساخته شود، تفاهم‌نامه ساخت فیلم نوشته شده و به زودی شهرک سینمایی نیز برای ساخت این فیلم در ملایر آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساخت این کار ارزشمند ضمن این‌که نشان از فرهنگ و قدمت تاریخی این دیار دارد جایگاه شهرستان را در عرصه ملی تقویت خواهد نمود.

معاون استاندار تاکید کرد: بسیاری از سوءتفاهم‌ها با گفتگوی صادقانه مرتفع خواهد شد، یکی از مشکلات جامعه که در بین مردم وجود دارد عدم تعامل صحیح باهم و کم صحبت کردن است که باید این فرهنگ سنتی و دیرینه را تقویت نماییم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیطنت‌های امریکا قطعاً نیاز به گفتگو و وحدت در سطح ملی در این برهه از زمان بیشتر احساس می‌شود و باید آن را تقویت نماییم و اگر این وحدت بین دولت و ملت بیشتر شود هیچ تهدید خارجی نمی‌تواند به جامعه ما آسیب برساند.

وی در پایان با اشاره به این‌که به‌زودی و با میل و رضایت خودم از شهرستان ملایر جابجا می‌شوم بیان کرد: این جابجایی به دلیل مشکلات شخصی و علیرغم میل باطنی خودم است و خدمت در ملایر را به‌عنوان یک افتخار برای خودم می‌دانم و همیشه خودم را یک شهروند ملایری می‌دانم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار