کد خبر: ۶۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 21 May 2018
رویداد ۲۰۱۸ رویدادی است که نام همدان بیش از پیش شنیده شود و این رویداد نیازمند نگاه جدی مسئولان وهمه آحاد مردم است. آماده سازی زیر ساخت‌ها یکی از الزامات است و به نقش راهنمایان گردشگری نیز باید جدی‌تر نگاه کرد.

به گزارش تابناک همدان، رییس انجمن راهنمایان گردشگری استان با اشاره به نقش راهنمایان در رویداد ۲۰۱۸، گفت: نگاه مسئولان گردشگری به تور لیدر‌ها و راهنمایان گردشگری دقیقه نودی است و این در حالی است که نقش موثر راهنمایان را نباید در این امر نادیده گرفت.
 
بهنام افتخاریان با بیان اینکه راهنمایان و تور لیدر‌ها نیاز به آموزش‌های قوی و بین المللی دارند، افزود: باید برای تورلیدر‌ها دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار شود تا در پایان رویداد، شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ راهنما در استان فعالیت دارند، افزود: متاسفانه درصد اشتغال این افراد بسیار کم است و دفاتر مسافرتی و آژانس‌ها نسبت به راهنمایان کم لطف هستند و هنوز خود را در به کار گیری افراد متخصص ملزم نمی‌دانند.

افتخاریان با بیان اینکه راهنمایان گردشگری همدان تجربه برگزاری یکی از بزرگترین رویداد‌های بین المللی "کنوانسیون گردشگری" را در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: بار دیگر آمادگی لازم برای همکاری با رویداد ۲۰۱۸ را داریم و این امر اعتماد لازم مدیران گردشگری را می‌طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار