خبرگزاری مهر استان همدان عنوان «رسانه برتر» دومین جشنواره دین و رسانه را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۰۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 17 May 2018
 خبرگزاری مهر استان همدان عنوان «رسانه برتر» دومین جشنواره دین و رسانه را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، فراخوان دومین جشنواره استانی دین و رسانه بهمن ماه سال گذشته در ۴ بخش برگزار و در پی آن فرصت ارسال آثار به جشنواره «دین و رسانه» از ۲۵ دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه ۹۶ تعیین شد.

خبرنگاران و اهالی رسانه آثار خود را در موضوعات مرتبط با دین به دبیرخانه جشنواره ارسال و مطالب در بخش های رسانه های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات محلی و بخش عکس داوری شد.

امسال در مجموع ۷۱۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد که آثار برگزیده شامل ۱۶ اثر از رسانه‌های مکتوب، ۶ اثر فیلم کوتاه و داستانی، ۴ عکس و یک مورد تولیدات فضای مجازی بود.

آیین اختتامیه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان همدان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان و جمعی از پیشکسوتان و اهالی رسانه برگزار شد.

در این جشنواره رضا زنگنه از خبرگزاری مهر استان همدان در بخش عکس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

همچنین در این جشنواره ۸ نفر از خبرنگاران و رابطان خبری خبرگزاری مهر در استان همدان صاحب رتبه های برگزیده شدند.

در این جشنواره پروین قادری دانشمند، طاهره شهابی، لیدا احمدی، نرگس اخوان و نسرین قادری در جمع برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند و نرگس رنگین کمان، مرضیه مسگریان، مهدی اسدبیگی نیز در بخش جنبی جشنواره تجلیل شدند.

خبرگزاری مهر در مجموع با کسب ۵ تندیش جشنواره دین و رسانه و ۳ عنوان برتری در این جشنواره درخشید.

گفتنی است؛ بیشترین جوایز این جشنواره از بین رسانه‌های استان همدان به خبرگزاری مهر رسید که سرپرست این مجموعه به دلیل حضور فعال خبرگزاری مهر در دومین جشنواره دین و رسانه به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار