جایگاه روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است
کد خبر: ۶۰۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 17 May 2018
 جایگاه روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است.

به گزارش مهر، ۲۷ اردیبهشت تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون واحدهای روابط عمومی در عصر ارتباطات است و بدیهی است امروزه عملکرد روابط عمومی ها و انعکاس خدمات صورت گرفته نقش مهمی را در ارتقای فعالیت ها به همراه خواهد داشت و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی عملکرد خود را درجامعه پررنگ‌تر نماید.  

بنا به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری قسمت های روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد و بر این اساس بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی با مخاطبان است.

این روابط عمومی ها هستند که با پشتیبانی و حمایت سایر بخش های یک سازمان به عنوان حلقه ارتباط مدیران، کارکنان و جامعه عمل می کنند و واحد های روابط عمومی می توانند ضمن یاری رساندن به مدیران در فرآیند تصمیم گیری، در راستای تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی و توسعه فعالیت های گام های مهمی را بردارند و جایگاه این واحد در کمک به تصمیم گیری مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است.

دستیابی به روابط عمومی آرمانی نیازمند تلاش؛ کارگروهی، همدلی و همزبانی تمامی همکاران حوزه است.

روابط عمومی و خبرنگاران پل ارتباطی محکم میان ادارات و مردم هستند و باید به این موضوع نیز توجه داشت که ارتباط گسترده مدیران روابط عمومی و خبرنگاران می تواند باعث موفقیت یک سازمان در حوزه ارتباطات جمعی شود.

استکبار جهانی با بکارگیری ابزارها و شیوه های مختلف از جمله حربه تحریم  با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ اقتصادی شده و در این شرایط؛ روابط عمومی ها وظیفه دارند به عنوان افسران جنگ نرم همراه و همگام با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هرگونه حربه دشمنان قسم خورده را خنثی کنند.

امید است در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام «حمایت از کالای ایران» مزین شده است روابط عمومی‌ها با هم‌یاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.


مجتبی عباسی* مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار