دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی اقدامات قوی‌تری را راستای تشریح جنایات اسرائیل غاصب و رسوا کردن این رژیم در مجامع بین‌المللی دنبال کند.
کد خبر: ۶۰۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 17 May 2018
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی اقدامات قوی‌تری را راستای تشریح جنایات اسرائیل غاصب و رسوا کردن این رژیم در مجامع بین‌المللی دنبال کند.

به گزارش فارس، علی الوندی اظهار کرد: سیاستی که آمریکا در سرزمین‌های اشغالی دنبال می‌کند و اقدام اخیر ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس اقدامی بسیار نادرست و خلاق موازین بین‌المللی است که باعث خشم ملت‌های منطقه شده است.

وی با بیان اینکه این کار در نهایت به ضرر خود آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد، گفت: رژیم اشغالگر بر پایه جنایت و خونریزی و ترور استوار شده و چند روز قبل مقارن با انتقال سفارت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را به خاک و خون کشید.

این فعال سیاسی ادامه داد: متاسفانه شاهد آن هستیم که مجامع جهانی و حقوق بشری که گاه با مسائلی بسیار کوچک در دنیا جنجال به پا می‌کنند در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی ساکت هستند و به واکنش‌های نمادین و بی‌اثر بسنده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز باید دولت و دستگاه دیپلماسی ما اقدامات قوی‌تری در راستای تشریح جنایات اسرائیل غاصب و رسوا کردن این رژیم در مجامع بین‌المللی را دنبال کند.

الوندی عنوان کرد: در مورد رابطه آمریکا و رژیم صهیونیستی این نکته بسیار قابل تامل است که آمریکا در تاریخ خود هیچ کجا آن قدر که در برابر اسراییل نرمش نشان داده و از مواضع خود کوتاه آمده رفتار نکرده و گاه حتی به ضرر خود از منافع رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

وی گفت: از این نظر مشخص می‌شود که در پس دولت به ظاهر دموکرات ایالات متحده و منافع جمعیت انگلیسی‌زبان، صحنه‌گردان‌های عبری پشت پرده‌ای هستند که مسائل خاصی را در سطح جهانی دنبال می‌کنند و این برخلاف ظاهر انسان‌دوستانه دولت‌های غربی است.

این فعال سیاسی بیان کرد: با این وصف می‌توان گفت: لابی‌های صهیونیستی و شرکت‌های بزرگ یهودی که اقتصاد آمریکا را می‌گردانند حتی بر انتخاب مردم آمریکا و رفتار‌های دستگاه دیپلماسی آن به طور نامحسوس کنترل دارند و مردم آمریکا این را متوجه نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: با چنین مقدماتی می‌توان گفت: انتخاب ترامپ با وجود مخالفت تمام عقلا و بدنه جامعه نخبگان آمریکا نشانگر پایان راه لیبرال دموکراسی است.

الوندی سیاست‌های جدید انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی در ذیل راهبری شورای چهاردهم را متمرکز بر مسائل فرهنگی دانست و گفت: ایدئولوژی ما در جهان قوی‌ترین است و دست ما در استدلال و اقناع پُر است، اما از نظر تبلیغات و شیوه بیان خیلی مشکل داریم.

وی افزود:، چون از ابزار‌های جدید استفاده نکرده و به زبان امروز با جامعه و جوانان سخن نگفته‌ایم با این مشکل مواجهیم که در راهبرد‌های جدید انجمن اسلامی این نقصیه را برطرف خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار