فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کشف ۱۱۲ رأس گوسفند سرقتی و دستگیری سارقان در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 17 May 2018
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کشف ۱۱۲ رأس گوسفند سرقتی و دستگیری سارقان در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس، محمد معصومی از کشف ۱۱۲ رأس گوسفند سرقتی در و دستگیری سارقان در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت در یکی از روستا‌های این شهرستان پس از بررسی صحت موضوع مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی طرح «مهار» را اجرا کردند.

وی افزود: مأموران در اجرای ایست و بازرسی‌ها یک دستگاه خودرو نیسان با دو سرنشین که با حرکات نمایشی قصد قرار داشتند را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو تعداد ۳۲ رأس گوسفند که پنج رأس از آن‌ها به علت تعداد زیاد احشام تلف شده بودند، کشف شد.

وی گفت: یکی از سرنشینان خودرو با استفاده از تاریکی هوا متواری شد و نفر دوم نیز دستگیر شد که در تحقیقات فنی و تخصصی به همدستی با ۶ نفر سارق دیگر اعتراف کرد.

معصومی با بیان اینکه با دستور قضایی و مجوز دادستان شهرستان تویسرکان هر ۶ نفر متهم دیگر شناسایی و به صورت ضربتی دستگیر شدند اظهار کرد: تعداد ۸۰ رأس گوسفند از مخفیگاه آنان در یک مرغداری روستایی در این شهرستان کشف شد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همه احشام سرقت شده به مالباخته تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار