فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تذکر لسانی عوامل انتظامی برای رعایت حجاب اسلامی، از سر دلسوزی پلیس برای شهروندان است.
کد خبر: ۶۰۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 16 May 2018
 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تذکر لسانی عوامل انتظامی برای رعایت حجاب اسلامی، از سر دلسوزی پلیس برای شهروندان است.

به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران افزود: بسیار از شهروندان از پشت صحنه اتفاقاتی که به علت رعایت نکردن اصول و ارزش‌های اسلامی رخ می‌دهد، مطلع نیستند.

وی اضافه کرد: پلیس با آگاهی از تبعات منفی این نوع رفتارها، به منظور پیشگیری از بروز آسیب برای خانواده ها، دلسوزانه وارد میدان شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: برخی مشکلات اجتماعی به علت محسوس بودن به راحتی با آموزش قابل پیشگیری، اما در پشت پرده رعایت نکردن حجاب اسلامی به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، شبیخون یا ناتوی فرهنگی نهفته است.

سردار کامرانی صالح افزود: همدان استانی فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود و مردمان این دیار توجه بالایی به ارزش‌ها و اصول اسلامی به ویژه عفاف و حجاب دارند.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی به خصوص برای شب‌های قدر، روز قدس و نماز عید فطر پیش بینی شده است.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: برای جلوگیری از روزه خواری در سطح شهر، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌هایی برای مسافران و افرادی که عذر شرعی دارند، پیش بینی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: با این وجود افرادی که اقدام به روزه خواری در ملاء عام کنند دستگیر و طبق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار