معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به وجود ۱۲ نقطه بحرانی در شهر همدان گفت: بارش باران در ۱۲ نقطه بحرانی شهر برای مردم ایجاد مشکل می‌کند.
کد خبر: ۶۰۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 16 May 2018
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به وجود ۱۲ نقطه بحرانی در شهر همدان گفت: بارش باران در ۱۲ نقطه بحرانی شهر برای مردم ایجاد مشکل می‌کند.

به گزارش ایسنا، وحید علی‌ضمیر، با اشاره به اینکه بارش‌های خوبی در استان رخ داده و باعث جبران کسری بارش سال گذشته شده است، اظهار کرد: خوشبختانه بارش باران خسارت شهروندی نداشته، اما آب‌های سطحی در معابر شهری مشکلاتی به وجود می‌آورد.

وی از اصلاح ۲ نقطه بحرانی و مشکل‌سازی ظرف هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: دو نقطه بحرانی در خیابان چمران و بلوار شهید صنعتی به صورت جهادی ظرف هفته گذشته به طور کامل و ریشه‌ای حل و برای آن ۲ مسیر انحرافی تعریف شد.

علی‌ضمیر با بیان اینکه این منطقه طی دو سال اخیر مشکل آبگرفتگی داشت و واحد‌های مسکونی و تجاری موجود در این مناطق با حداقل بارش دچار آبگرفتگی شدید می‌شد، افزود: همچنین ۲ نقطه قبل از میدان رسالت مشکلاتی به وجود می‌آورد که امیدواریم بتوانیم حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه وعده داده‌ایم ظرف ۳ ماه پیش‌رو بتوانیم به صورت اساسی و ریشه‌ای مشکل این نقاط را حل کنیم، خاطرنشان کرد: قرارداد مطالعه طرح جامع هدایت آ‌ب‌های سطحی شهر همدان در سال ۹۰ و ۹۱ در ۲ فاز صورت گرفت، اما به علت مشکلاتی این طرح به طور جامع و کامل اجرایی نشده که متأسفانه باعث بروز مشکلاتی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: بخشی از این مطالعات تکمیل نشده که ظرف ۲ ماه اخیر توانستیم با مشاور طرح رایزنی داشته باشیم که ادامه کار را تحویل دهد و شهرداری برای این طرح ردیف بودجه نیز تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح تمام نقاط شهر همدان را مورد مطالعه قرار می‎دهد، اظهار کرد: اولویت کار با نقاط بحرانی شهر است و به مشاور نیز اعلام کرده‌ایم طرح این نقاط را سریع‌تر تحویل دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار