مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از صدور ۱۷ هزار و ۶۷۲ کارت سلامت ویژه رانندگان استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 15 May 2018
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از صدور ۱۷ هزار و ۶۷۲ کارت سلامت ویژه رانندگان استان خبر داد.

 به گزارش  فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛ محمد رودباری با بیان اینکه این تعداد کارت سلامت برای ناوگان باری و مسافری استان صادر شده است، اظهار کرد: صدور بیمه‌نامه برای رانندگان منوط به دریافت کارت سلامت و کارت هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه کارت سلامت از مدارک مثبت برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان محسوب می‌شود، افزود: کنترل سلامت جسمی رانندگان در دوره‌های زمانی متناوب امری بسیار حیاتی بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: با توجه به جایگاه سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره وری شاغلان این حرفه، دریافت کارت سلامت الزامی است.

وی به صدور کارت هوشمند ویژه رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: ۴ هزارو ۲۴۲ کارت هوشمند نیز برای رانندگان صادر شده که از مجموع کارت‌های صادره ۳ هزارو ۴۷۲ کارت ویژه ناوگان باری و بقیه ویژه ناوگان مسافری بوده است.

رودباری اضافه کرد: همچنین ۲۰ هزار و ۹۲۴ کارت هوشمند نیز ویژه رانندگان باری و مسافری در استان تمدید اعتبار شده است.

وی به دوره‌های آموزشی برگزار شده ویژه رانندگان اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزارو ۶۴۴ نفرساعت از رانندگان باری و ۵ هزارو ۸۶۱ نفرساعت رانندگان مسافری استان، آموزش‌های بدو خدمت را گذرانده‌اند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: تعداد ۱۳۲ نفر از رانندگان استان نیز در قالب ۷۹۲ نفر ساعت در دوره‌های آموزشی حمل مواد خطرناک شرکت کرده‌اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار