مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی برگزار شد که هیچ‌کدام از کشتی‌گیران همدانی طبق پیش‌بینی‌ها موفق به تصاحب دوبنده تیم ملی نشدند.
کد خبر: ۶۰۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 13 May 2018
مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی برگزار شد که هیچ‌کدام از کشتی‌گیران همدانی طبق پیش‌بینی‌ها موفق به تصاحب دوبنده تیم ملی نشدند.

به گزارش فارس، مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مسابقات جهانی مجارستان در سالن هفتم تیر تهران به پایان رسید.

در این مسابقات دانیال شریعتی‌نیا بعد از علیرضا گودرزی و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم عنوان سومی را به دست آورد و علیرضا کریمی هم در وزن ۸۶ کیلوگرم بعد از حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و احمد بذری به عنوان چهارمی بسنده کرد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که کشتی استان همدان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو دو نماینده به نام‌های جمال میرزایی و صادق گودرزی را داشت که هردو عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
 
در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون هم میثم مصطفی‌جوکار از استان همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد و حالا بعد از دو دوره حضور در بازی‌های آسیایی، دست کشتی استان همدان از حضور در این رویداد مهم و بین‌المللی در قاره کهن کوتاه خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی به انتظار ورزش اول و پرافتخار استان همدان نشسته است. ورزشی که روز به روز بیشتر به ورطه نابودی کشیده می‌شود و دیگر نه خبری از اقتدار امثال جوکار و گودرزی در انتخابی‌های تیم ملی است، نه خبری از دلاورمردی قهرمانان همدان در میادین فراملی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار