استاندار همدان گفت: راستی‌آزمایی آمار اشتغال استان همدان از هفته آینده شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 12 May 2018
 استاندار همدان گفت: راستی‌آزمایی آمار اشتغال استان همدان از هفته آینده شروع می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت شامگاه پنج شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه جشنواره پویا نمایی در استان به خوبی برگزار شد و مردم شادی و نشاط خوبی در روز‌های جشنواره داشتند، گفت: کشور از داشته‌های استان همدان مطلع شد و جشنواره برای استان همدان آورده‌های خوبی داشت.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های استان همدان بخصوص در زمینه گردشگری به خوبی معرفی شد، گفت: دانشکده پویا نمایی و دبیرخانه دائمی جشنواره به همدان داده شد.

نیکبخت اضافه کرد: طبق توافق صورت گرفته مقرر شد سازمان صدا و سیما در برگزاری رویداد «همدان ۲۰۱۸» در سطح ملی و فراملی از استان همدان حمایت کند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه کار‌های خوبی در جشنواره انجام و از توانمندی‌های استان نیز بخوبی استقاده ش، گفت: بیش از ده‌ها ساعت همدان و رویداد همدان ۲۰۱۸ از رسانه‌های مختلف برای کل کشور تبلیغ شد.

وی با بیان اینکه از مردم، همکاران استانداری، دستگاه‌های اجرایی، صدا و سیما و رسانه‌های استانی و محلی که اکثر آن‌ها در برگزاری جشنواره کمک کردند، سپاسگزارم، گفت: سعی کنیم کار‌های بزرگ را ببینیم و به حاشیه‌ها نپردازیم.

نیکبخت تاکید کرد: همدان شایسته کار‌های بزرگتر از این است، اما برگزاری این کار‌ها و جشنواره‌ها در گذشته بی سابقه بوده است.

استاندار همدان همچنین در ادامه با بیان اینکه راستی آزمایی آمار اشتغال استان همدان از هفته آینده شروع می‌شود از برگزاری جلسه با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد و گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و برای منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر مقرر شد از صنایع به شهرک‌ها منتقل شود و اعتبار نیز برای هزینه آن قبول کردند تا بعد از ۱۰ سال این طرح اجرا شود.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت باید درباره پتروشیمی ابن سینا گزارش کامل و جامعی برای دیدار روز‌های آینده با وزیر نفت آماده کند، گفت: مشکلات شهرستان‌ها در حوزه اشتغالزایی طی جلسه ویژه‌ای بررسی می‌شود.

نیکبخت تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها سعی درجذب حداکثر اعتبارات داشته باشند و در جلسه بعد گزارش کار دقیق ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه تاکنون ۲۰ هزار و ۷۰ نفر در سامانه رصد شغل ثبت نام شده اند، گفت: سهمیه استان همدان در خصوص تسهیلات اشتغازای روستایی ۱۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و سهمیه ابلاغی به بانک‌ها ۶۵ میلیارد تومان است.

احمد توصیفیان افزود: تعداد طرح‌های مصوب در کمیته فنی روستایی یک‌هزار و ۲۴۸ طرح با ۴۱۹ میلیارد تومان بوده که به ۱۴۸ طرح مبلغ ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۳۴۰ میلیارد تومان سهمیه استان همدان در اشتغال فراگیر ۳۶۰ میلیارد تومان سهمیه ابلاغی است، عنوان کرد:بخشی از طرح‌هایی که برای تسهیلات اشتغال فراگیر ثبت نام کرده بودند به سمت تسهیلات اشتغال روستایی آمدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار