مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت:تولیدکنندگان همدانی تیرماه امسال در نمایشگاه صنایع غذایی تایوان شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 12 May 2018
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت:تولیدکنندگان همدانی تیرماه امسال در نمایشگاه صنایع غذایی تایوان شرکت می‌کنند.

به گزارش تسنیم، کیوان گردان، اظهار داشت: وظیفه ما تولید و حمایت از تولیدکنندگان است، اما دستگاه‌های فرهنگی جامعه هم باید پای کار بیایند وو مردم را به خرید و مصرف کالا‌های استانی تشویق کنند.

وی تصریح کرد: به طور جدی پیگیر تحقق حمایت از کالا و تولیدکنندگان داخلی هستیم و چندین جلسه هماهنگی برای عرضه محصولات در داخل و خارج از کشور، برگزار کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در تایوان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در تیرماه امسال برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه محصولات تولیدی خود را معرفی و به فروش برسانند.

گردان ابراز کرد: با مدیران شورای شهر نیز جلساتی را برگزار کردیم و قرار است با استفاده از فضا‌های شهرداری در بخش تبلیغاتی و معرفی محصولات تولیدی استان با تعرفه بسیار پایین با ما همکاری کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از کالا‌های ایرانی به معنای خرید بیشتر از واحد‌های تولیدی است، اظهار داشت: خوشبختانه برخی از واحد‌های تولیدی استان، جایگاه خود را در میان مردم به دست آورده و نمونه آن‌ها در فروشگاه‌های معتبر استان دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: برخی محصولات تولیدی استان در میان فروشگاه‌ها از اقبال عمومی برخوردار است و مردم ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند.

گردان تصریح کرد: به طرق مشترک تلاش می‌کنیم تا فروش محصولات واحد‌های تولیدی افزایش یابد، در حال حاضر مجصولات استان به چندین کشور صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار