مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: ۲۰ واحد بنای غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی طی ۳ روز گذشته تخریب و قلع و قمع شد.
کد خبر: ۶۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 06 May 2018
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: ۲۰ واحد بنای غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی طی ۳ روز گذشته تخریب و قلع و قمع شد.

به گزارش تسنیمف سقراط بیرنگ  اظهار داشت: با توجه به اینکه این واحد‌ها بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی احداث شده و به منزله تغییر کاربری غیرمجاز محسوب می‌شوند در راستای قانون حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی بر استناد صریح قانون با حکم دادستان شامل تخریب و قلع و قمع شدند.

وی با بیان اینکه براساس قانون واحد‌های مسکونی غیرمجاز ضمن تخریب، مالکان آن اراضی برای پرداخت جریمه به دادگاه معرفی می‌شوند، اظهار داشت: از کشاورزان درخواست می‌شود برای احداث هرگونه بنا و یا خانه باغ در اراضی کشاورزی خود باید ابتدا به جهاد کشاورزی مراجعه و به صورت کاملاً قانونی مجوز دریافت کنند.

بیرنگ در ادامه با اشاره به اینکه تخریب ۲۰ واحد بنای غیرمجاز با حکم دادستان و با حضور دادستان و نماینده دادستان در اسدآباد به مدت سه روز از نهم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به طول انجامید، خاطر نشان کرد: از این تعداد واحد تغییر کاربری غیرمجاز، بیشترین پرونده‌ها در باغات محله سیدان، روستای ترخین آباد و روستای هدف گردشگری ملحمدره و حومه شهری واقع شده بودند.

مدیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنوز پرونده‌های دیگری هم برای اجرا در شهرستان وجود دارد، خاطر نشان کرد: در روز‌های آینده حکم این پرونده‌ها هم برای اجرا توسط دادستان شهرستان ابلاغ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار