کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: گفتمان «مطهر» به مناسبت هفته معلم ویژه مقطع متوسطه در مدارس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 06 May 2018
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: گفتمان «مطهر» به مناسبت هفته معلم ویژه مقطع متوسطه در مدارس همدان برگزار شد.

به گزارش مهر، رضا ویسی اظهار داشت: همزمان با هفته معلم و برای دانش آموزان مقاطع متوسطه ۱۰ گفتمان با موضوع ولایت پذیری و خطرات برخی از شبکه‌های اجتماعی در مدارس همدان برگزار شد.

ویسی با بیان اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی طی سال‌های اخیر به خصوص در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها افزایش داشته است، اضافه کرد: برگزاری این گفتمان‌ها به نحو صحیح و بدون آفت‌های حاشیه‌ای بستر شکل گیری یک جامعه ایمانی با یک زیر ساخت و چارچوب قوی را فراهم می‌کند.

وی اظهارداشت: این گفتمان‌ها تاثیر مقطعی خود را در کوتاه مدت، تاثیر مثبت خود را در میان مدت و تاثیر اصلی و واقعی خود را در دراز مدت بر جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان خواهد گذاشت.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان عنوان داشت: گفتمان‌های دینی یک گفتگوی دو طرفه است که در نهایت خونسردی و برای اقناع و به نتیجه رسیدن انجام می‌شود و در آن صفات خوب و آسیب‌های یک اندیشه و فکر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوان بهترین فرهنگ و اندیشه را برای پیشرفت یک جامعه انتخاب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار